در حال بارگذاری ...
با حضور رضا آشفته و امیدطاهری؛

نمایش "سیمین و فرزان" نقد و بررسی می‌شود

نمایش "سیمین و فرزان" به کارگردانی فهیمه عابدینی که در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه توسط کانون منتقدان تئاتر ایران و به سرپرستی رضا آشفته مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش هنرآنلاین، این جلسه نقد پس از اجرای نمایش در ساعت 20 و با حضور دو منتقد شناخته شده تئاتر رضا آشفته و امید طاهری برگزار خواهدشد و طی آن کارگردان و عوامل نمایش نیز با تماشاگران به گفت و گو خواهند پرداخت.

نمایش عروسکی «سیمین و فرزان» بر اساس منظومه‌ی «روسلان و لیودمیلا» نوشته‌ی آلکساندر پوشکین و با نویسندگی و کارگردانی فهیمه عابدینی روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که سیمین در شب عروسی‌اش با فرزان، گم می‌شود و فرزان راهی پرفراز و نشیب برای یافتن او آغاز می‌کند.

در این نمایش عروسکی فهیمه عابدینی و صادق صادقی‌پور به عنوان بازیسازان حضور دارند. نوازندگان موسیقی  آرش لطفی، مانا جوادی، طراحی و ساخت عروسک را رفعت هاشمی سی‌سخت، مرضیه سرمشقی و طراحی و ساخت دکور را بابک جوانمرد، صادق صادقی‌پور، طراحی و دوخت لباس را الهه میرزایی، هانیه زحمتکش (خنده‌ی باران) بر عهده دارند.

بلیط های این نمایش که آخرین هفته اجرای خود را سپری می کند برای دانش آموزان و دانشجویان نیم بها اعلام شده و سایت تیوال نیز تخفیف های بازدید گروهی را برای آن در نظر گرفته است.




مطالب مرتبط

امیرموسی کاظمی:

«هم‌آغاز»، فرصت ورود جوانان به بزرگ‌ترین مجموعه نمایشی کشور را فراهم کرد
امیرموسی کاظمی:

«هم‌آغاز»، فرصت ورود جوانان به بزرگ‌ترین مجموعه نمایشی کشور را فراهم کرد

امیرموسی کاظمی، دبیر نخستین جشنواره «هم‌آغاز» تئاترشهر، براین باور است که این رویداد هنری فرصت ورود هنرمندان جوان را به بزرگ‌ترین و معتبرترین مجموعه نمایشی کشور فراهم کرد.

|

نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست
نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست

رضا آشفته: نمایش «فردریک» نوشته امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی که آذر و دی در سالن اصلی تئاتر شهر میزبان مخاطبان است، درباره تئاتر و به شیوه پسامدرن است که در آن زندگی یک بازیگر قرن نوزدهم فرانسه ...

|

نظرات کاربران