در حال بارگذاری ...
در پی کسب جایزه بازیگری از جشنواره فیلم پکن

فروغ قجابگلی در زادگاهش تقدیر شد

در پی کسب جایزه بهترین بازیگری از نهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن توسط فروغ قجابگلی هنرمند سینما و تئاتر خوزستان، توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان از این هنرمند تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، در پی کسب جایزه بهترین بازیگر زن نهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن توسط «فروغ قجابگلی» بازیگر خوزستانی فیلم «تهران، شهر عشق» ساخته «علی جابر انصاری»، توسط محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از این هنرمند خوزستانی در آئین اختتامیه نخستین فستیوال خوانش داستان های کوتاه ملل در سالن نفت شهرستان امیدیه با اهداء لوح تقدیر و تندیس جام زندگی از ایشان تقدیر و تجلیل شد.

در آئین اختتامیه نخستین فستیوال خوانش داستان های کوتاه ملل، توسط حسین ذوالفقاری مشاور مدیر کل و رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان، لوح تقدیر و تندیس جام زندگی به نمایندگی از محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به پاس کسب جایزه بهترین بازیگر زن از نهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن در کشور چین و همچنین تلاش های ارزشمند ایشان در راه ارتقاء فرهنگ و هنر تئاتر استان خوزستان به فروغ قجابگلی بازیگر سینما و تئاتر استان خوزستان اهداء شد.

شایان ذکر است فروغ قجابگلی بازیگر خوزستانی فیلم «تهران، شهر عشق» ساخته علی جابر انصاری، عنوان بهترین بازیگر زن نهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن را کسب کرد و جایزه «تیان تان» (کاخ آسمانی) این جشنواره را از میان 775 فیلم از 85 کشور جهان از آن خود کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم پکن در سال‌های اخیر نه تنها در رده برترین جشنواره‌های فیلم آسیا قرار گرفته بلکه جزء سه جشنواره مهم بین‌المللی فیلم دنیا نیز به حساب می‌آید که از سال ۲۰۱۱ کار خود را آغاز کرده و با حمایت دولت چین برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی که سابقه بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ولایت عشق»، «مختارنامه»، «شاهگوش»، «دندون طلا»، «سرزمین کهن» و «سلمان فارسی» را داشت، نیمه‌شب پنجشنبه دوم آذر، بر اثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، چشم از جهان فروبست.

|

گفت‌وگو با آتیه جاوید، بازیگر و کارگردان تئاتر

زندگی‌ام را برای بازیگری گذاشته‌ام
گفت‌وگو با آتیه جاوید، بازیگر و کارگردان تئاتر

زندگی‌ام را برای بازیگری گذاشته‌ام

آتیه جاوید، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه تئاتر چیزی جدا از من نیست، می‌گوید که زندگی‌اش را برای بازی گذاشته و اگر نمایشنامه او را برای آمدن روی صحنه ترغیب کند، با تمام وجود به تئاتر بازمی‌گردد.

|

حسن همتی بازیگر تئاتر درگذشت

حسن همتی بازیگر تئاتر درگذشت

حسن همتی، کوتاه قامت‌ترین بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، روز چهارشنبه سوم آبان بر اثر ایست قلبی در تهران درگذشت.

|

نظرات کاربران