در حال بارگذاری ...

بلیت فروشی نمایش «بانوی آوازخوان» آغاز شد

بلیت فروشی «بانوی آوازخوان» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی که در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «بانوی آوازخوان» به نویسندگی وجدی معووض و با ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۹ تیر ماه در تئاتر شهر به روی صحنه می رود، همچنین سیما تیرانداز تهیه کنندگی و مجری طرح این اثر نمایشی است.
بازیگران این اثر نمایشی عبارتند از سیما تیرانداز، فرناز رهنما، سام کبودوند، محمد صدیقی مهر که تمرینات خود را از اسفند ماه آغاز کرده اند.
از دیگر عوامل می توان به امید اکبری (طراح صحنه)، کیارش اعتمادسیفی (طراح افکت و موسیقی)، پژمان عبدی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، پگاه محمودوند (منشی صحنه)، حمیدرضا جدیدی (مدیر صحنه)، بهنام نجم الدین (ویدیو)، مصطفی پیرهادی (طراح پوستر و بروشور)، سارا حدادی (مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی و تبلیغات you studio) و زهرا عرب نژاد (عکاس) اشاره کرد.
در توضیحات این اثر چنین آمده است: نمایش‌نامه‌ای در ارتباط با جنگ، برادرکشی، خشم و عشقی سرکش به انسان و انسانیت، در یک سفر اودیسه‌وار، برادر خواهر دو قلویی کشف می‌کنند ...
بانوی آوازخوان به ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و تهیه کنندگی و مجری طرحی سیما تیرانداز از ۹ تیر ماه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی آن در سامانه ایران نمایش آغاز شده است.

 




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک
نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک

حمیدرضا کاظمی‌پور*: یک گروه بازیگران تئاتر در حال آماده‌سازی اجرایی برای صحنه هستند و در خلال آماده‌سازی اثر برای اجرا، نقبی بر فرایندهای پیچیده تولید، آماده‌سازی و پشت‌صحنه تئاتر ...

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران