در حال بارگذاری ...
با هدف گرد آوردن ایده ها و تفکرات هنرمندان تئاتری با گرایشات متفاوت منتشر شد

فراخوان اقامت هنری تئاتر آتروپوس یونان

تئاتر آتروپوس رزیدنسی کشور یونان فراخوان داد.

به گزارش ایران تئاتر، تئاتر آتروپوس یونان برای دوره های اقامت هنری در سال 2019 فراخوان خود را منتشر کرد.

در این دوره از اقامت هنری تئاتر آتروپوس از 28 جولای تا 18 آگوست ( 6 مرداد تا 27 شهریور 1398 ) برگزار می شود، از طریق زندگی روزمره، آموزش سخت گیرانه، ارتباط نزدیک با کوه های  کارپات و مردم محلی به تجربه ای متفاوت از تئاتر نزدیک می شوید و تا اندازه ای زندگی مدرن را کنار می گذارید تا در جایگزینی با آن با فرهنگ نوشتاری و موسیقایی روزگار کهن آشنا شوید.

در این رزیدنسی تلاش می شود تا ایده ها، پروژه ها و تفکرات هنرمندان تئاتری با دیدگاه ها و گرایشات متفاوت گرد هم جمع شوند و بر این اصل اولیه که « تئاتر ثمره و نتیجه ضرورتی است برای بنا کردن دوباره حقیقت» تمرکز شود.

هنرمندان علاقه مند به شرکت در این رویداد  می توانند برای هماهنگی های لازم از طریق پست الکترونیکی  gavrylenko.alena@gmail.com  ، همچنین از طریق شماره تلفن +3809075575892 با "آلنا گاوریلنکو" نماینده تئاتر آتروپوس رزیدنسی کشور یونان مکاتبه نمایند.

لازم به ذکر است؛ تمامی هزینه های سفر و اقامت، همچنین هزینه های مربوط به آموزش در طول این رزیدنسی (به مدت سه هفته) بر عهده شرکت کنندگان خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نظرات کاربران