در حال بارگذاری ...
با تخفیف ویژه

پیش فروش نمایش «اژدهای طلایی» آغاز شد

پیش فروش نمایش «اژدهای طلایی» نوشته رولند شیمِلْفِنیگ به کارگردانی علی پروشانی در سایت تیوال آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر پیش فروش نمایش «اژدهای طلایی» که نوشته رولند شیمِلْفِنیگ و کارگردانی علی پروشانی است، از امروز با تخفیف ویژه ۲۵٪ در سایت تیوال آغاز شد.

در نمایش «اژدهای طلایی» که از چهارم مرداد ماه، ساعت19:00 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد آمد، (به ترتیب حروف الفبا) حسین امیدی، مرضیه بدرقه، صبا پویشمن، ابراهیم عزیزی، محسن نوری به عنوان بازیگر حضور دارند. سایر عوامل نمایش عبارت از: "مجری طرح و‌مدیر تولید: رها جهانشاهی"، "طراح صحنه: علی پروشانی"، "طراح نور: حمید جلالی"، "طراح لباس و آکسسوار: غزاله غفرانی"، "ویدئو آرت: سیاوش نقش‌بندی"، "طراح موشن: مهرداد ایرانی"، "طراح گرافیک: مجتبی ادیبی"، "عکاس: ضیا صفویان"، "دستیار کارگردان و برنامه ریز: سامان پور سلیمانی"، "گروه کارگردانی: نادر مقدم"، "منشی صحنه: روجا رمضانی"، "مدیر صحنه: مهدی یزدانی"، "ساخت دکور: مصطفی طباطبائی"، "امیرحسین بابائیان"، "دستیار لباس: شهره صمیمی"، "دوخت لباس: حسین پناهی"، "طراحی و ساخت تیزر: میثم زرقانی(گروه هنری Artcut)، "مدیر تبلیغات: امیر قالیچی"، "تبلیغات مجازی: رضا صبور"، "اجرای تبلیغات: تئاتر بازها(teatrbazha) و تئاتر مارکت(TheaterMarket)"، "مدیر روابط عمومی و ارتباطات: امیر پارسائیان مهر" هستند.

این نمایش، چند داستان به هم گره خورده است که حول رستورانی چینی، ویتنامی و تایلندی به همین نام اتفاق می‌افتد. دقیقا در آشپزخانه این رستوران، میان گرمای گازها و دیگها است که آشپز جوان مهاجری که هیچ اوراق هویتی ندارد، دندانش درد میگیرد. ناگهان کسی داستان جیرجیرک را تعریف میکند که به واسطه آمدن سرما گرفتار مورچه ای میشود یا داستان مردی با لباس راه راه و... پدربزرگ و دختر و پسر جوان. درنهایت داستانها در هم تنیده میشوند تا پرده ای از حقایق جهان اجتماعی مدرن بردارند.

علاقه مندان جهت خرید اینترنتی بلیت می توانند به سایت تیوال  مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران