در حال بارگذاری ...
با حکم شهردار کاشان:

خیام وقار کاشانی دبیر جشنواره تئاتر مهر کاشان شد

خیام وقار کاشانی با حکم شهردار کاشان به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان انتخاب شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی شورای هنر شهرداری کاشان، سعید ابریشمی راد؛ شهردار کاشان و رئیس شورای سیاست گذاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر، در حکمی خیام وقار کاشانی را به عنوان دبیرجشنواره پانزدهم منصوب کرد.
در متن حکم سعید ابریشمی راد آمده است: نظر به علاقمندی، تعهد و تجربیات ارزشمند شما در عرصه فرهنگ و هنر بویژه تئاتر، به موجب این حکم شما به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان منصوب می گردید.
امید است با استفاده از خرد جمعی کلیه هنرمندان و همچنین استعداد نیروهای جوان و خلاق نهایت تلاش و همت خود را در جهت تحقق اهداف مدیریت شهری و رسالت فرهنگی هنریهنر شهر ایرانبه کار گیرید.
خیام وقار کاشانی از جمله هنرمندان سینما و تئاتراست که در کارنامه کاری او مسئولیت های مختلف فرهنگی هنری نظیر مدیریت تماشاخانه باران، ریاست انجمن نمایش تهران، عضو شورای داوری انجمن صنفی تماشاخانه‌ها، دبیری جشنواره تئاتر باران، مدیریت سالن تئاتر باغ کتاب و...دیده می شود.
جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان یکی از با سابقه ترین و مهم ترین رویدادهای ملی کاشان و یکی از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با حضور هنرمندان سراسر کشور در کاشان برگزار خواهد شد.
تاریخ برگزاری جشنواره و فراخوان در خبرهای بعدی اعلام می شود.




نظرات کاربران