در حال بارگذاری ...
مدیرکل هنرهای نمایشی همزمان با روز خبرنگار در دیدار با کارکنان ایران تئاتر عنوان کرد:

خبرنگار مفهومی است توام با حس احترام، شجاعت، وجدان و تیزهوشی

مدیرکل هنرهای نمایشی در دیدار با کارکنان ایران تئاتر گفت: وقتی از خبرنگار صحبت می‌کنیم منظور مفهومی است توام با حس احترام، شجاعت، وجدان و تیزهوشی؛که هم برای کار و حرفه‌اش تلاش می کند، هم شرایط روز را بازتاب می دهد، هم نقد اجتماعی می کند و هم قرار است برای آگاهی بخشی به مردم و مخاطب کار می کند.

به گزارش ایران تئاتر، همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی ایران، محمدرضا الوند مدیر امور استان‌ها ، محسن حسن‌زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و میلاد نیک آبادی مدیر دفتر تئاتر دانشگاهی با حضور در سایت ایران تئاتر، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و کارکنان این رسانه،  از آنها تقدیر کرد.

در ابتدای مراسم علی اکبر عبدالعلی زاده ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار شرحی بر تلاش های همکاران سایت و همکاران سایت های استانی سراسر کشور داد . 

سپس استند آپ کمدی سالار میرکریمی و مجید چیت ساز با نام " دنیای شیرین خبر" به عنوان هدیه  روز خبرنگار به همکاران سایت از سوی ،دفتر تحقیق، پژوهش و تولید استندآپ کمدی با مدیریت امیر کربلایی زاده اجرا شد .

در ادامه شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در سخنانی با تبریک روز خبرنگار گفت: روزی که در تقویم ثبت می شود، با ارزش است و خدا را شاکریم که یکی از مهم ترین شغل های دنیا تحت عنوان خبرنگار در تقویم ثبت شده و این توفیق است که ما این روز را تبریک بگوییم.
وی افزود: با گسترش فضای ارتباطی زندگی بشر و دگرگون شدن آن، خبرنگار مفهوم وسیع و والایی دارد. وقتی از خبرنگار صحبت می‌کنیم منظور یک شخصیت شجاع، باوجدان و تیزهوش است که هم برای کار و حرفه‌اش تلاش می کند، هم شرایط روز را بازتاب می دهد، هم نقد اجتماعی می کند و هم قرار است برای آگاهی بخشی به مردم و مخاطب تلاش کند.
کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عرصه هنرهای نمایشی مدیون تلاش خبرنگاران است، تصریح کرد: اگر تئاتر رونق گرفته و توسعه یافته، حاصل کار شما خبرنگاران است.
وی اضافه کرد: آنچه من همواره از خبرنگاران در خاطر دارم حس احترام و عزت است و می‌دانم که در مقابل تلاش‌ها و کارهای فراوانی که شما انجام می‌دهید دستمزدی که باید عایدتان بشود خیلی ناچیز است.
مدیرکل هنرهای نمایشی ادامه داد: فکر نمی‌کنم هیچ خبرنگاری در دنیا دستمزد واقعی‌اش را تا حالا گرفته باشد و با اینکه این شغل یک شغل پرهیجان و بعضا خطرناک است اما در هیچ گوشه دنیا هیچ خبرنگار پولداری را نمی‌توانید پیدا کنید و این نشان از شرافت و هویت کار شما دارد.
کرمی با اشاره به اهمیت جایگاه سایت ایران تئاتر در توسعه تئاتر کشور عنوان کرد: خوشبختانه یکی از بزرگترین سایت های هنری کشور را داریم که به شکلی بسیار متنوع اخبار فعالیت های تئاتر را انعکاس می دهد و این جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اعلام اینکه من خبرنگاران ایران تئاتر را جزئی از خانواده اداره کل هنرهای نمایشی می دانم، افزود: به بودنتان افتخار می کنم و قدردان زحمات شما هستم.
در ادامه جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی روز خبرنگار را به همکاران تبریک گفت . 

حمیدرضا الوند مدیر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی نیز با تبریک روز خبرنگار و ذکر خاطراتی گفت: من کارم را در عرصه هنر در سال 1361 با خبرنگاری شروع کردم و ارزش تلاش شما را می دانم.
محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی نیز با تبریک روزخبرنگار گفت : تحول در سایت ایران تئاتر یک ضرورت است همیشگی است. 
وی با تاکید بر اینکه تا آنجا که بتوانم از شما حمایت خواهم کرد، گفت: امیدوارم تحول در سایت به گونه ای رقم بخورد که از لحاظ فرمی و محتوایی اتفاقات بهتری را هم شاهد .

در انتهای این نشست صمیمانه از خبرنگاران  سایت ایران تئاتر  تقدیر شد.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران