در حال بارگذاری ...
برنامه سومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

حضور 30 اثر و اوج هیاهوی اجراهای خیابانی

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در اوج اجراهای خیابانی خود در سومین روز برگزاری میزبان ۳۰ اثر نمایشی خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، اجراهای روز دوشنبه 4 شهریورماه از ساعت 16 و سی دقیقه آغاز می‌شود.
در این روز دریاچه "زریبار" میزبان 8 اثر نمایشی است. "حنانی" کار نسرین اسماعیلی و محمد بهاگیر از تربت جام نخستین نمایشی است که ساعت 16 و سی دقیقه در این مکان اجرا می‌شود. "گل پری" کار سعید بادینی از زاهدان نیز ساعت 17 و پانزده دقیقه اجرا دارد. "میر نوروزی" کار نامق دایار از مریوان، "زنی اینجا نمانده" به کارگردانی افشین خدری از سنندج دیگر نمایش‌هایی هستند که به ترتیب در ساعت‌های 18 و 18 و چهل و پنج دقیقه در این مکان به اجرا در می‌آیند. دریاچه "زریبار" در ساعت 19 و سی دقیقه شاهد اجرای "شال برون" کار امیر امینی از لاهیجان است. "مبارز" (زینب پاشا) به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز نام نمایشی است ساعت 20 و پانزده دقیقه در این مکان اجرا می‌شود.
"سانتی‌متر" کار سوران حسینی از مریوان و "باربو" به کارگردانی علیرضا اسماعیلی از سقز آخرین نمایش‌هایی هستند که به ترتیب در ساعت‌های 21 و 21 و چهل و پنج دقیقه در این مکان میزبان تماشاگران می‌شوند.
پارک "ملت" هم در این روز شاهد اجرای 5 نمایش است. "مایم تئاتر" به کارگردانی هایک اسراللیان از ارمنستان نخستین نمایشی است که راس ساعت 17 و پانزده دقیقه در این مکان اجرا می‌شود. "رویا" کار نژاد نجم مجید محصول مشترک عمان، عراق و اقلیم کردستان ساعت 18 در این محل اجرا دارد.
"کتاب قدیمی پدر بزرگ" کار نرگس خاک‌کار از تهران و "بریدگی" کار نیما ایمانزاده از سنندج دیگر نمایش‌هایی هستند که به ترتیب در ساعت‌های 18 و چهل و پنج و 19 و سی دقیقه در این پارک اجرا می‌شوند.
پارک "شانو" هم در روز دوشنبه یکی از روزهای شلوغ خود را سپری می‌کند. در این مکان 8 نمایش مختلف اجرا دارند. "زبان کوهستانی" به کارگردانی رحیم عبدالرحیم‌زاده از بوکان نخستین نمایشی است که ساعت 16 و چهل و پنج دقیقه در این پارک اجرا می‌شود. "اسفندیار هم آری" به کارگردانی حسام خلیل‌نژاد از دامغان دیگر نمایشی است که راس ساعت 17 و پانزده دقیقه اجرا می‌شود.
"پارک شانو" ساعت 18 میزبان نمایش "دست‌های آلوده" به کارگردانی سعید ذبیحی از کرمانشاه است. "شکارچی" به کارگردانی لیلا بیگوند از تهران راس ساعت 18 و چهل و پنج دقیقه در همین مکان اجرا می‌شود.
 این پارک، ساعت 19 و سی دقیقه شاهد اجرای نمایش "زبان کوهستانی" کار رحیم عبدالرحیم‌زاده از بوکان است.
در همین ساعت نمایش "ایستگاه" کار آلبرت بیگجانی از تهران در بخش دیگری از پارک "شانو" اجرا دارد.
"خون عروسک" کار یاسر میرمحمدی از رشت، "سولکس" کار جوردی بلترامو از ایتالیا و "بهار میاد" به کارگردانی محمد برومند از تهران آخرین نمایش‌هایی هستند که به ترتیب در ساعت‌های 20 و پانزده دقیقه، 21 و 21 و چهل و پنج دقیقه در این مکان اجرا دارند.
میدان امام حسین مریوان نیز در روز دوشنبه پذیرای چهار اثر نمایشی است.
نمایش‌های "دلقک" از برزیل، "لاره فرهاد" کار سروش پیامبری از کرمانشاه، "شکست غول بیکاری" کار شیرین شاهوردی از بروجرد و "این کجا و آن کجا" به کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجن نمایش‌هایی هستند که به ترتیب در ساعت‌های 17 و پانزده دقیقه، 18، 18 و چهل و پنج دقیقه و 19 و سی دقیقه در این مکان اجرا می‌شوند.
"روزن" کار مشترک رها سلیمانی و سعید اسد سنگابی از تهران دیگر نمایشی است که در این روز راس ساعت 16 و سی دقیقه در نگارخانه اجرا می‌شود.
در همین ساعت نمایش "آلوده نکنیم" کار هیام احمدی از اصفهان در برده ره شه و "باسنک" به کارگردانی مرضیه آزادی خالص ازهرمزگان در سنندج اجرا می‌شوند.
"یک وال برای خدا نامه نوشت" به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان نیز ساعت 18 و چهل و پنج دقیقه در کانی دینار اجرا دارد.
"محورهای مورد تایید فراخوان" به کارگردانی میلاد حسین‌زاده از آستانه اشرفیه، دیگر نمایشی است که در این روز اجرا دارد. این نمایش راس ساعت 18 و چهل و پنج دقیقه در نشینگه بنار اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 
دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 

در دومین روز از اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، استقبال مخاطبان همراه با قطرات زندگی‌بخش باران پاییزی، میزبان هنرمندان شد. 

|

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی آغاز شد

استقبال چشمگیر مردم هنردوست مریوان از هنرمندان
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی آغاز شد

استقبال چشمگیر مردم هنردوست مریوان از هنرمندان

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در قالب کارناوال شادی در میان استقبال پرشور مخاطبان و همراهی هنرمندان ایران و جهان با ساز و لباس‌های محلی کار خود را آغاز کرد.

|

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

نظرات کاربران