در حال بارگذاری ...
پیام حمید نیلی به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان:

خوزستان سرزمین مقاومت است

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران به مناسبت آغاز سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران به مناسبت آغاز سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش پیامی را منتشر کرد.

در متن پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران آمده است:

خوزستان سرزمین مقاومت است. خطه دلیر مردان و زنانی که نامشان در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

مردمی که ایستادگی و صبر و شکیبائی شان زبا‌نزد همگان است و امروز با زبان هنر، که ریشه در تاریخ پرآوازه آنان دارد از دلیری‌هایشان می‌گویند، از مقاومت‌ها، از تاریخ‌شان، از دغدغه‌ها، از مردم‌شان و...

تئاتر و  سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی خوزستان محفلی است برای بازگویی همه آنچه از این خطه باید گفت، هنرمندانی که هنرمندانه و متعهدانه در این مسیر گام بر می‌دارند.

امیدوارم همواره هنرمندان به خصوص هنرمندان تئاتر، پر تلاش در این مسیر حضور داشته باشند، هنرمندانی که آثار ماندگارشان، همیشه در یاد و خاطره‌مان هست و خواهد بود.

حمید نیلی

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران

 

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوتپور از 2 الی 5 شهریورماه 98 به میزبانی شهرستان شوش در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران