در حال بارگذاری ...

اجرای «کوکوی گردن دراز» در تالار هنر آغاز شد

نمایش «کوکوی گردن دراز» از روز یک شنبه اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تالار هنر نمایش کوکوی گردن دراز به نویسندگی و کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی از روز یک شنبه 3 شهریورماه 98 ساعت 18:30 اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد.
در خلاصه داستان نمایش آمده است:
پسری بنام پیام دچار اختلال طیف اوتیسم است. خانواده اش از حضور او در جمع اکراه دارند زیرا احساس می کنند با بقیه بچه ها متفاوت است. روزی بصورت اتفاقی پیام به همراه مادر و خواهرش وارد تمرین گروه نمایش می شوند. مربی نمایش متوجه استعداد پیام شده و از مادر خواهش می کند که اجازه بدهد تا پیام نیز در گروه عضو شود؛ اما این کار مربی نیز با مخالفت بازیگران تئاتر روبرو شده و تعدادی از بچه ها تصمیم می گیرند کاری کنند تا پیام در تمرینات شرکت نکند. در ادامه قصه متوجه می شویم که پیام می تواند به بقیه کمک کند تا داستان نمایش به سرانجام برسد.
ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محسن صفری، سمیه سلمانی، رسول استواری، حسین ابراهیم زاده، صوفیا عرفانی، پوریا تجلی طهرانی، مهلا لونی، مبین حدادی، مایا رحمانیان، شارمین شاهمرادی، آوا سادات طباطبایی، فاطمه نوشاد، محمدرضا مقیمی اسفندآبادی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. سایر عوامل نمایش کوکوی گردن دراز عبارتند از:
آهنگساز: رامین عبدالهی.شاعر: محسن صفری.طراح حرکت و فرم: مهبد فیضی.طراح صحنه: امید انصاری.طراح لباس: مریم رادپور.طراح ماسک: هدی رودبار.طراح پوستر و بروشور: منصوره کریمی.طراح نور: کیوان ضیاپور.مدیر روابط عمومی: ریحانه مطهری.
 نمایش کوکوی گردن دراز در شهریورماه 98 بجز شنبه‌ها و تعطیلات ایام سوگواری هر روز ساعت 18:30 برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده به روی صحنه می رود.

 

 




مطالب مرتبط

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت 1403 به صحنه خواهد رفت.

|

پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران
پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران

مدیرعامل بنیاد رودکی و شهردار منطقه 11 تهران در جلسه‌ای پیرامون تعاملات فرهنگی هنری بویژه بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی و اجتماعی در پهنه رودکی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران