در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره

فراخوان ارسال مقاله دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز منتشر شد

از سوی دبیرخانه جشنواره و بخش پژوهش دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز در جهت افزودن غنای پژوهشی به مطالعات کلان حوزه فرهنگ و هنر و استفاده از دستاوردهای مطالعاتی سایر رشته های ذیربط در حوزه فرهنگ و همچنین برقراری ارتباط با بدنه دانشگاهی کشور در این دوره از جشنواره پذیرای پژوهش و مقالات نویسندگان و پژوهشگران کشور است.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، از سوی دبیرخانه جشنواره و بخش پژوهش دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز و در راستای افزودن غنای پژوهشی به مطالعات کلان حوزه فرهنگ و هنر فراخوان ارسال مقاله دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز منتشر شد.

در مقدمه این فراخوان آمده است:

بخش پژوهش دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز در جهت افزودن غنای پژوهشی به مطالعات کلان حوزه فرهنگ و هنر و استفاده از دستاوردهای مطالعاتی سایر رشته های ذیربط در حوزه فرهنگ و همچنین برقراری ارتباط با بدنه دانشگاهی کشور در  دوره جاری حول محورهای موضوعی زیر پذیرای پژوهش و مقالات شماست.

محورهای موضوعی فراخوان در سه بخش الف: بخش مقالات علمی – پژوهشی شامل پژوهش کتابخانه ای و پژوهش میدانی، ب: بخش ترجمه و پ: بخش مقالات مروری تقسیم بندی شده است.

در بخش بعدی فراخوان راهنمای نگارش مقاله علمی – پژوهشی، راهنمای نگارش مقالات مروری، راهنمای نگارشی بخش ترجمه، گاهشمار ارسال مقالات و جوایز ابن بخش از جشنواره درج شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا پرسش های احتمالی می توانید با دبیر بخش پژوهش دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز از طریق نشانی الکترونیک ahvazresearch@gmail.com یا شماره تماس 09166164045 مهرداد بهراد ارتباط برقرار کنید.

دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز در پنج بخش تئاتر صحنه‌ای ایران، تئاتر صحنه ای بین الملل، تئاتر خیابانی و محیطی، تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی و بخش مسابقه طرح و پژوهش به دبیری محمد جوروند از28  آذر تا 4 دیماه 98 در کلانشهر اهواز برگزار خواهد شد

فایل PDF فراخوان ارسال مقاله دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز از انتهای همن مطلب قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران