در حال بارگذاری ...
برای روزهای 28 و 29 مهر منظور شد

تخفیف ۵۰ درصدی برای «آشویتس زنان»

بلیت نمایش «آشویتس زنان» برای روز‌های ۲۸ و ۲۹ مهر ماه با ۵۰ درصد در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایران تئاتر بلیت نمایش «آشویتس زنان» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل برای روز‌های ۲۸ و ۲۹ مهر ماه با ۵۰ درصد تخفیف عمومی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
نمایش آشویتس زنان روایت زندگی و مرگ سه زن در جریان جنگ جهانی دوم و حضور در اردوگاه‌های کار اجباری است، اثری که به تازگی توسط نشر آماره راهی بازار شده و زمستان امسال چاپ دوم خود را تجربه خواهد کرد.
صبا سرور، رها حاجی زینل، شایلین اسدالهی و علی صفری بازیگرانی هستند که در نمایش «آشویتس زنان» به ایفای نقش خواهند پرداخت.
امیرراد چالیها نوازنده ساز کوبه ای، ارشان حقی نوازنده ساکسیفون و شیدا احمدی نوازنده ویولن به همراه فرناز طالبیان و رها حاجی زینل در مقام خوانندگان وکال اجرای زنده موسیقی این اثر را بر عهده دارند.
گفتنی است آشویتس زنان از ۲۱ مهر ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است، مخاطبان می‌توانند برای دریافت بلیت با تخفیف به سایت ایران نمایش مراجعه کنند.

 




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران