در حال بارگذاری ...
آمار چهار نمایش در تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد

جذب ده هزار مخاطب با چهار نمایش

بیش از ده هزار مخاطب از نمایش‌های «شک» به کارگردانی مهدی کوشکی، «امشب، اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی، «آواز قو» به کارگردانی پریزاد سیف و «امروز روز خوبیست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی در تماشاخانه ایرانشهر دیدن کردند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «شک» به کارگردانی مهدی کوشکی با 1 هزار و 674 مخاطب، «امشب، اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی با 2 هزار 360 مخاطب، «آواز قو» به کارگردانی پریزاد سیف با 5 هزار و 371 مخاطب و «امروز روز خوبیست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی با 1 هزار و 367 مخاطب در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفتند.
نمایش «شک» به کارگردانی مهدی کوشکی در 20 اجرای خودپذیرای 1 هزار و 674 مخاطب شد که از این تعداد 300 مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «شک» طی 20 اجرا مبلغ 61 میلیون و 550 هزار تومان بوده است.
نمایش «امشب، اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی نیز در 19 اجرای خودپذیرای 2 هزار و 360 مخاطب شد که از این تعداد 285 مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «امشب، اینجا» طی 19 اجرا مبلغ 95 میلیون و 60 هزار تومان بوده است.
نمایش «آواز قو» به کارگردانی پریزاد سیف نیز در 28 اجرای خودپذیرای 5 هزار و 371 مخاطب شد که از این تعداد 420 مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «آواز قو» طی 28 اجرا مبلغ 185 میلیون و 162 هزار تومان بوده است.
نمایش «امروز روز خوبیست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی نیز در 25 اجرای خودپذیرای 1 هزار و 367 مخاطب شد که از این تعداد 375 مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «امروز روز خوبیست برای مردن» طی 25 اجرا مبلغ 31 میلیون و 720 هزار تومان بوده است.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

دو نمایش «شام خداحافظی» و «ناکجاآباد» که آبان، آذر و دی امسال در تماشاخانه‌ ملک روی صحنه رفتند، در مجموع بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان بلیت فروختند.

|

نظرات کاربران