در حال بارگذاری ...
«پینوکیو»، «مقدس» و «درس‌های عمو شلبی برای زندگی»

سه نمایش تازه در مرکز تئاتر مولوی

سه نمایش «پینوکیو»، «مقدس» و «درس‌های عمو شلبی برای زندگی» در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه رفتند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، پس از تمام شدن اجرای عمومی نمایش های «آشپزخانه»، «من» و «خرکباب» در پنج شنبه گذشته، سه نمایش جدید دانشگاهی از شامگاه یکشنبه سوم آذر اجرای خود را در سالن های مرکز تئاتر مولوی آغاز کردند.
بر اساس این گزارش نمایش «پینوکیو» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا محمودی و«مقدس» به نویسندگی و کارگردانی سعدی محمدی به ترتیب در ساعت 19 و 20:30 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرا می شوند. همچنین نمایش «درس‌های عمو شلبی برای زندگی» نوشته شل سیلور استاین و کارگردانی سپهر صانعی نیز هرشب ساعت 17 در سالن کوچک این مجموعه به روی صحنه می رود.
گفتنی است صادق برقعی، علی تاریمی، پارمیدا حسینی، گل آرا غفرانی، نرگس نیک سیرت در نمایش «پینوکیو» ایفای نقش میکنند و از دیگر عوامل نمایش می‌توان به تهیه کننده: حمیدرضا زبیر، مشاور کارگردان: شهاب محمودی، دستیار و برنامه ریز: نرمین اسماعیلی رهبر، منشی صحنه: آوا صالحی، طراح صحنه: محمدرضا محمودی، ساخت و اجرای دکور: سعید غفاری، طراح نور: پدرام رضوانی، طراح صدا و موسیقی: سجاد بهرامی، طراح لباس: سحر آشتیانی، گرافیک: آیه فیلی، عکاس: سارا ثقفی و ساخت تیزر و موشن: شهاب محمودی اشاره کرد. «پینوکیو» از آثار برگزیده بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران است.  
در نمایش «مقدس» نیز امیر ابراهیم زاده، نادر خوش بخت، میثم دامن زه، یگانه رجبی، محمد زنگنه، مصطفا لطیفی خواه، یاسمن میرزایی بازی میکنند و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به طراحی صحنه: سعدی محمدی عبد، دستیار کارگردان: زهرا صارمی، طراح نور: پدرام رضوانی، مسئول اتاق فرمان: عارفه هوشیدری، مدیر صحنه: سجاد نجاتی، منشی صحنه: محمد رضایی، مسئول تبلیغات و فضای مجازی: معصومه صبازاد و نصب دکور: شاهو رضایی، حمید نادری اشاره کرد. «مقدس» نیز برگزیده  دوره بیست و یکم جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی می باشد.
حجت سلیمی، نیلوفر احدی، امین سیمیار، عرفان امین، یاسمن دهقانی، علی قانعی، محمد نوحی، سروین امامی نیز بازیگران نمایش«درس‌های عمو شلبی برای زندگی» هستند و طراح صحنه و لباس: هدیه رسولیان، طراح نور: امین امن‌زاده، طراح گرافیک: یاسمن خالقی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نازنین طاری، دستیار طراح صحنه: کیمیا کلانتری و عکاس: یاسمن خالقی بعنوان عوامل این نمایش صانعی را در مقام کارگردان همراهی میکنند.
علاقمندان برای تهیه بلیط نمایش های فوق می توانند به سامانه تیوال و یا پایگاه اینترنتی مرکز تئاتر مولوی به آدرس  www.molavitheater.ir   مراجعه کنند. همچنین کلیه دانشجویان مراکز آموزش عالی می توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر از تخفیف 60 درصدی مرکز تئاتر مولوی برای دیدن نمایش های فوق استفاده کنند.

«پینوکیو»، «مقدس»  و «درس‌های عمو شلبی برای زندگی»




مطالب مرتبط

تازه‌ترین نمایشنامه حسین کیانی در راه اجرا

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» به تالار مولوی خواهد آمد
تازه‌ترین نمایشنامه حسین کیانی در راه اجرا

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» به تالار مولوی خواهد آمد

نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز»، نوشته حسین کیانی، به کارگردانی کارن کیانی و بازی بهروز پناهنده، از پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در سالن کوچک تالار مولوی، روی صحنه خواهد رفت. 

|

گفت‌وگو با دلارام موسوی، کارگردان نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»

عکس‌هایی که در صحنه جان می‌گیرند
گفت‌وگو با دلارام موسوی، کارگردان نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»

عکس‌هایی که در صحنه جان می‌گیرند

دلارام موسوی، کارگردان «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، ایده این نمایش را برگرفته از یک اتفاق واقعی در خانواده خود می‌داند که ماجرایش به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. او برای بازگویی داستان خود، شخصیت‌های نمایش را از قاب عکس بیرون می‌آورد و به آنها جان می‌بخشد.

|

نگاهی به نمایش «کفنم کجاست؟» به نویسندگی و کارگردانی احمد حامدی

در هزارتوی رازهای مگوی مردگان
نگاهی به نمایش «کفنم کجاست؟» به نویسندگی و کارگردانی احمد حامدی

در هزارتوی رازهای مگوی مردگان

بهنام حبیبی: روایت‌های گوناگون مردگان برخاسته از گور، از دنیای پس از مرگ، پیوسته در قالب‌ها و محتواهای گوناگونی به تصویر کشیده شده است. برخی از این روایت‌ها جدی و تراژیک و برخی دیگر با ...

|

«خونِ» روی صحنه می‌آید

«خونِ» روی صحنه می‌آید

نمایش «خونِ» به کارگردانی حسین قاسمی‌هنر با اجرایی از یک کودک 8 ساله در تالار مولوی روی صحنه می‌آید.

|

نظرات کاربران