در حال بارگذاری ...
استقبال از جشنواره تئاتر مهر کاشان:

از اجرای نمایش تا برگزاری کارگاه در روز سوم

«سبکی»، «روزمرگی»، «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت»، «تجربه‌های اخیر»، «شل شاک» و «غنیمت» برای اجرا در بخش مسابقه صحنه‌ای و خیابانی، سایکودرام و کارگردانی تئاتر در بخش نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی از مهم‌ترین اتفاقاتی بود که در روز سوم جشنواره به وقوع پیوست.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، سومین روز از برگزاری این جشنواره با اجرای چهار نمایش صحنه‌ای در حالی به پایان رسید که بسیار مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
در سومین روز برگزاری جشنواره، نمایش "سبکی "به نویسندگی و کارگردانی داریوش علیزاده از کرج در تماشاخانه ماه فرهنگ‌سرای مهر در دو نوبت و نمایش "روزمرگی " به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج از تهران در تماشاخانه سپهر فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به روی صحنه رفت.
نمایش "پابرهنه، لخت، قلبی در مشت " عنوان نمایش دیگری است که به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی طی یک نوبت‌کاری از هنرمندان تهران، میزبان مخاطبان در تماشاخانه حافظ شد.
نمایش خیابانی "شل شاک "به نویسندگی و کارگردانی پدرام شیخ مظفری کاری از هنرمندان کرمان و همچنین نمایش "غنیمت " نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی محمد یوسفی زاده از هنرمندان مرند آثار دیگری بود که در میدان سنگ و میدان کمال‌الملک کاشان اجرا و با استقبال روبرو شد.
در سومین روز از برگزاری جشنواره پانزدهم علاوه بر اجرای نمایش، نشست تخصصی سایکودرام با تدریس سبا اصلیان و کارگاه تخصصی کارگردانی تئاتر با تدریس کیومرث مرادی تشکیل شد.
گفتنی است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 21 آذرماه در کاشان آغاز و تا 5 روز دیگر ادامه دارد.

 




نظرات کاربران