در حال بارگذاری ...
در سینما تئاتر کانون

«کلوچه دارچینی» از 3 بهمن به صحنه می‌رود

گروه تئاتر مستقل همراه با معرفی بازیگران و عوامل نمایش «کلوچه دارچینی» زمان آغاز اجرای جدید این نمایش را ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ اعلام کرد.

به گزارش ایران تئاتر «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی، نوشته دیوید وود که حسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده، اولین بار در سال 93 با نقش آفرینی حسین محب‌اهری در مرکزتولید تئاتر کانون روی صحنه رفته بود در بهمن‌ماه امسال به سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی خواهد رفت.
این نمایش از 3 بهمن‌ماه همه روزه غیر از شنبه‌ها در ساعت 19 میزبان عموم خانواده‌ها خواهد بود. اجراهای صبح این نمایش نیز به مدارس و مهدهای کودک اختصاص دارد.
سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی هومن رهنمون، عرفان میدانلو، نازنین صفا، حسام کلانتری، مهراد زمانی، فاطمه خدابنده‌لو، پریسا فلاح‌زاده، فربد تجویدی، سمیه بیگی، شادی کارآیین، هایده حسین‌زاده، زهرا روشن‌ضمیر، نرگس صفامنش و مهدی رمضان‌زاده بازیگران این نمایش هستند که این روزها آخرین مراحل تمرین را پشت سر می‌گذارد.
تعدادی از هنرجویان بازیگری آموزشگاه تئاتر مستقل (پنجمک) نیز در نقش پرده‌ها که جانبخشی شده‌اند؛ همراه بازیگران بزرگسال، تجربه بازی در صحنه حرفه‌ای تئاتر را بدست می‌آورند.
مدیر تولید در این پروژه نمایشی علی یدالهی است و اختر تاجیک عکاس حرفه ای تئاتر و از همکاران کانون پرورش فکری نیز در کنار گروه هستند. آهنگسازی این نمایش را فرید نوایی انجام داده و طراحی‌صحنه را رضا مهدی‌زاده، طراحی‌لباس را زهرا بداغ‌آبادی، طراحی ‌وساخت‌عروسک را سهیلا باجلان و طراحی‌گریم را افسانه قلی‌زاده برعهده دارند.
امیرعابدی عکاس، جواد اعرابی مدیراجرا، پریسا فلاح‌زاده طراح‌ پوستروبروشور، زهرا شایان‌فر روابط‌عمومی، سهیلا آقایاری رزروشن، مهراد زمانی دستیار کارگردان، شقایق اصلانی و ریحانه کوثری مدیران‌صحنه، ریحانه دینی دستیار طراح‌ لباس، سعید معروف‌پور دستیار طراح‌صحنه و همچنین خانم و آقای حدادی از شرکت من‌تاب، از جمله همکاران گروه تئاتر مستقل در اجرای کلوچه دارچینی هستند.
در روند کسب تجربه کاری، تعدادی از هنرجویان و علاقمندان نیز به عنوان کارآموزان مدیریت‌صحنه در این پروژه به فعالیت می پردازند که مدیسا قاضی، سبا کریمیان، مهرنوش شصتی، ساغر احمدی، اکرم هادیان، عاطفه خانی، کیانا کریمی، کامه وزیری، احمدرضا آقایی، سینا خدابخشی، مونا شریفی و حمید خسروی از آن جمله اند.
بلیت‌های این اجرا از طریق سایت تیوال پیش فروش می‌شود.

 




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران