در حال بارگذاری ...
جواد اعرابی درباره درگذشت ولی‌الله شیراندامی نوشت:

عمو ولی پرواز خوبی داشته باشی

ایران تئاتر - جواد اعرابی: آقا ولی هم رفت. همان اقتدار و منشی و بزرگی رو داشت که در نام خانوادگی‌اش مستتر بود. ساده و صادق در زندگی و نقش‌آفرین جذاب بر روی صحنه و پرده سینما. این کلام استاد مصطفی اسکویی در گوشم زنگ می‌خورد آنانی که در زندگی واقعی بازیگری می‌کنند بسیار هنرپیشه‌های بدی بر روی صحنه هستند.

کارنامه تئاتری او نشانی درخشان از تلاش او بود ولی در متن جامعه با بازی در سریال مرد اول شناخته شد و در فیلم شازده احتجاب درخشید که شاید به‌جرئت به توان گفت که برای ایفای نقش‌هایی نیز بی‌بدیل بود. بازی در فیلم روز باشکوه کیانوش عیاری و در کنار شازده احتجاب فرمان آرا بهترین دلیل قدرت او در ایفای نقش‌های متفاوت و بدون رفتارهای تکراری است.
امیدوارم پرواز ولی اله شیراندامی و هنرمندانی نظیر ایشان یادآوری این نکته برای ما باشد که پرواز را بیاموزیم که پرنده مردنی است. نمی‌دانم چه حکمتی است تازه وقتی به یاد این عزیزان می‌افتیم یا رفته‌اند و یا در زمان حضورشان با یک مراسم که آمار کاری  برگزارکننده‌ها را اضافه می‌کند، سر و ته قضیه را هم می‌آوریم. اینان را باید در جریان تولید در کنار نسل‌های جوان‌تر سهیم کرد تا منش و رفتار و تجربه‌شان به نسل‌های بعدی منتقل شود.
عمو ولی همه ما شرمنده‌ایم. پرواز خوبی داشته باشی.

 




نظرات کاربران (1)