در حال بارگذاری ...
با حضور بهرام ابراهیمی و عطاالله کوپال؛

آیین شب‌چراغ نمایش «تااون» برگزار شد

آیین شب‌چراغ نمایش «تااون» به کارگردانی هادی حوری با حضور بهرام ابراهیمی، عطاالله کوپال، هنرمندان، اصحاب رسانه و مخاطبان در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه آدمک در مراسم افتتاحیه و آیین شب‌چراغ نمایش «تااون» که پنجشنبه شب در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار شد شمع این نمایش به‌صورت نمادین توسط بهرام ابراهیمی و عطاالله کوپال روشن شد.

در این مراسم محمد لهاک مدیر روابط عمومی نمایش «تااون» ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان از بهرام ابراهیمی و عطاالله کوپال خواست تا شمع این نمایش را روشن کنند.

در ادامه این مراسم بهرام ابراهیمی به اولین بار که در نمایشی به قلم هادی حوری بازی کرده بود اشاره کرد و گفت: آشنایی من با آقای حوری اولین بار به سال‌های دور می‌رسد که آقای حوری بسیار جوان بود اما ما با یک تیم از بازیگران حرفه‌ای نمایشی را که او نوشته بود تمرین و به صحنه بردیم.

ابراهیمی افزود: از آن روز تا الآن حوری مسیر طولانی و تجربه فراوانی در حوزه نویسندگی و کارگردانی پشت سر گذاشته تا امروز بتواند در «تااون» به مفاهیم عمیق اجتماعی بپردازد.

این بازیگر گفت: «تااون» که امشب شاهد آن بودم از یک تیم اجرایی خوب، اجرای شسته‌ورفته، طراحی خوب، بازیگران آماده با بدن‌هایی که معلوم است بازیگران پشت‌میزنشین نیستند برخوردار بود.

ابراهیمی در خاتمه گفت: امیدوارم تماشاگرانی که شاهد این نمایش هستند نیز از آن راضی باشند. من مخاطبان را به دیدن این نمایش دعوت می‌کنم و می‌گویم هرکس این اثر را نبیند از دستش رفته است.

در بخش دیگری از این مراسم دکتر عطاالله کوپال ضمن ابراز خرسندی از اینکه به افتتاحیه این نمایش دعوت‌شده گفت: «تااون» اجرایی دقیق و نوآورانه دارد.

کوپال افزود: در نمایش «تااون» شاهد فلسفه هستی بشر در زندگی موش‌ها بودیم. گونه‌ای از فلسفه حیات بشر در این نمایش متجلی شده.

این استاد دانشگاه در خاتمه اجرای این اثر نمایشی را به هادی حوری و تمام عوامل نمایش تبریک گفت.

هژیر سام احمدی، شیما پروهان، شیوا ترابی، سعید جاودان، علی رجایی، بهروز سروعلیشاهی، محمدمهدی کیان، عیسی محمدی، علیرضا موسوی، آیلار نوشهری، نساء یوسفی، ریحانه ادراکی، میثم پاکدامن، فاطمه حاجی‌حسنی، دیاکو حسامی، هلیا حمیدی، مریم شایسته، نگار شهبازی، مجید صدخسروی و مهدی مرتضوی بازیگران تااون هستند.

مدیر گروه و طراح صحنه و لباس: هلیا میرهادی؛ مدیر اجرایی: علی روانبد؛ دستیار کارگردان: مهلا قدوسی، گریم و ساخت ماسک: زهره صمغ‌آبادی؛ عکاس: احسان زارع، پریسا کامیاب؛ ساخت تیز: علی روانبد، احسان زارع و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمد لهاک

‌خرید بلیت سه روز اول «تااون» با تخفیف ویژه برای گروه‌های مختلف مخاطب در تیوال https://www.tiwall.com/p/taoun قابل دسترس است.

اجرای عمومی نمایش «تااون» از اول اسفند 1398 آغاز و تا 24 اسفند هرشب ساعت 21:30 در تماشاخانه دیوار چهارم ادامه دارد.

تماشاخانه دیوار چهارم واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک 544 واقع است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران