در حال بارگذاری ...

۳۶۶ اثر به دبیرخانه جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک رسید

میترا کریم‌خانی از ارسال ۳۶۶ متن به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، سوم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و هشت پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه اعلام‌شده بود که تعداد ۳۶۶ متن در دبیرخانه ثبت شد.
میترا کریم‌خانی، مدیر دبیرخانه این دوره از جشنواره، ضمن اعلام این خبر افزود: از میان ۳۶۶ اثر، ۱۰۴ متن در بخش صحنه ای بزرگسال، ۹۷ متن در بخش صحنه ای کودک و نوجوان، ۲۲ متن در بخش خردسال، ۸۱ متن در بخش فضای باز-محیطی، ۲۶ اثر در بخش ایده های نو، ۲۳ متن در بخش نمایش عروسکی آیینی-سنتی و ۱۳ متن در بخش مرور نمایش های عروسکی که در یک سال اخیر به روی صحنه رفته اند، به ثبت رسیده است.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با هدف بسترسازی برای رشد کمی و کیفی نمایش‌های عروسکی، تبادل تجارب ملی و بین‌المللی، توجه به خلق آثار مبتنی بر ظرفیت‌های فرهنگی و ملی و تقویت مرکزیت ایران به عنوان قطب نمایش عروسکی خاورمیانه با نگاه خاص به ادبیات و فرهنگ و مضامین زندگی انسان، مصائب جنگ و مهاجرت های ناگزیر از آن و تاکید بر صلح و فعالیت های زیست محیطی در مردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
لازم به یادآوری است که دبیری این دوره از جشنواره را زنده یاد گلزار محمدی برعهده داشت که چندی پیش بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
اطلاعات بیشتر جشنواره در وب سایت این رویداد هنری به نشانی www.tehranmobarak.theater.ir در دسترس قرار دارد.




نظرات کاربران