در حال بارگذاری ...
با حضور معاون امور هنری

مراسم معارفه و تکریم مدیران کل هنرهای نمایشی برگزار شد

جلسه معارفه و تکریم مدیرکل جدید و سابق هنرهای نمایشی در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، صبح شنبه ۱۶ فروردین‌ماه برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری و مدیران معاونت، قادر آشنا؛ مدیرکل هنرهای نمایشی معارفه و از خدمات شهرام کرمی؛ مدیرکل سابق هنرهای نمایشی قدردانی شد.
شهرام کرمی مدیرکل سابق هنرهای نمایشی در این جلسه با قدردانی از معاونت هنری گفت: هنرهای نمایشی با توجه به ویژگی و ظرفیت‌های آن، به توجه و حمایت‌های بیشتری نیاز دارد و امیدوارم با توجه به درایت، تجربه و تعامل قادر آشنا، اتفاق‌های خوبی در تئاتر رخ دهد.
قادر آشنا نیز در این جلسه با قدردانی از شهرام کرمی گفت: امیدوارم با حمایت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور هنری، بتوانیم خدماتی را برای تئاتر کشور انجام دهیم.
در این جلسه، سیدمجتبی حسینی؛ حکم قادر آشنا را به مدیرکل هنرهای نمایشی تقدیم کرد و لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرام کرمی اعطا شد.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران