در حال بارگذاری ...
در نخستین روز پخش آثار جشنواره اتفاق افتاد

بالغ بر هزار و هشتصد مخاطب تئاتر نگین خلیج فارس

نخستین روز پخش آثار نهمین جشنواره تئاتر منطقه ای نگین خلیج فارس بالغ بر هزار و هشتصد مخاطب را به خود جذب کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس با گذشت فقط چند ساعت در روز اول از انتشار فیلم های تئاتر شرکت کننده در جشنواره  میزان تماشای تئاتر ها در صفحه آپارت استقبال و بازدیدی بالغ بر هزار و هشتصد نفر به خود اختصاص داد که نسبت به اجرای عمومی و زنده این رقم چشمگیر است.
این آمار، که با مقایسه مجموع دقایق تماشا در  روز اول انتشار فیلم های تئاترها  به‌دست می‌آید، نشان می‌دهد که میزان تماشای تئاترها رکوردی بیشتر در روزهای بعدی جشنواره را به ثبت خواهد رسانید.
 پخش فیلم های نمایش نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس پارس جنوبی عسلویه در روزهای آینده همچنان از صفحه آپارات قابل مشاهده است .
 با توجه به شیوع ویروس کرونا، گروههای راه یافته به بخش پایانی جشنواره، فیلم آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده که با پخش فیلم در صفحه آپارات جشنواره به نشانی https://www.aparat.com/neginTheater
آثار داوری خواهد شد.
نهمین جشنواره ی منطقه ای تئاتر نگین خلیج فارس یادواره ی زنده یاد استاد علی غلامی، به دبیری مجتبی عوض زاده بصورت مجازی از ۶ لغایت ۱۰ اردیبشهت برگزار و برگزیدگان در اختتامیه ی آنلاین جشنواره همزمان با روز ملی خلیج فارس معرفی خواهند شد.
روابط عمومی نهمین جشنواره منطقه ای تئاتر نگین خلیج فارس پارس جنوبی- عسلویه
https://www.instagram.com/p/B_PO52VH4Oh/?igshid=1q76k7zn3uvis




نظرات کاربران