در حال بارگذاری ...
به میزبانی سالن استاد سمندریان

آغاز به کار تماشاخانه ایرانشهر با نمایش «اسموکینگ روم»

نمایش «اسموکینگ روم» مردادماه سال جاری در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «اسموکینگ روم» به نویسندگی مهدی زندیه و کارگردانی سعید زارعی از روز 29مردادماه جاری در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

در این نمایش رها جهانشاهی مجری طرح و مدیر تولید، پریسا نوروزی دستیار کارگردان، کیارش خداشناس و کاوه سجادی طراح صدا و موسیقی، طراح نور مسعود رنجبر شیرازی، سارا بقا طراح لباس، امیر قالیچی‌ها (تئاتربازها) روابط‌عمومی و تبلیغات‌مجازی، وحید منتظری مدیر تبلیغات، مریم برادران طراح گرافیک و مدیر هنری، سینا رشیدی طراحی ویدیو مپینگ، محمد نوحی موشن و ساخت ویدئو، علی ملکی عکاس، پگاه محمودوند منشی صحنه و برنامه‌ریز، شمیسا ربیعی مدیر صحنه به عنوان عوامل اجرایی نمایش «اسموکینگ روم» انتخاب شده‌اند.

همچنین امیر امرایی‌نیا، محمدامین افشار، مریم بهمن‌پور، الهه پورسند، سویل جعفری، مهبد جهان‌نوش، فاطمه حسین‌زاده، فرناز حسینمردی، سعید زارعی، مرتضی سالاری، فاطمه صادق، علیرضا صمدزاده، بیتا طالشی، آهو قلندر نیز به عنوان بازیگران نمایش ایفای نقش خواهند کرد.

سعید زارعی پیش از این به عنوان کارگردان نمایش‌های «شرقی غمگین»، «کفخواب»، «در نیومده بود»، «درنیومده»، «بیدینجیلی» و «لایو» را به صحنه برده است و در نمایش‌های «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب؛ من شبانه‌روز»، «هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد»، «فردا»، «رام‌شدگی»، «زبان اصلی»، «سرگیجه»، «ماضی استمراری» و «قضیه» به ایفای نقش پرداخته است.

نمایش «اسموکینگ روم» اولین اجرای تماشاخانه ایرانشهر در سال ١٣٩٩ است که بیست و نهم مرداد ماه در تالار استاد سمندریان آغاز می‌شود.




مطالب مرتبط

با کارگردانی سعید زارعی و حسین میرزامحمدی

دو نمایش جدید در تماشاخانه‌ ایران‌شهر به صحنه می‌رود
با کارگردانی سعید زارعی و حسین میرزامحمدی

دو نمایش جدید در تماشاخانه‌ ایران‌شهر به صحنه می‌رود

نمایش‌های «معجون السلاطین» به کارگردانی سعید زارعی و «سیزده بدر» به کارگردانی حسین میرزامحمدی در سالن ناظرزاده‌‌کرمانی تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه خواهند رفت.

|

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

نظرات کاربران