در حال بارگذاری ...

چراغ سالن آمفی تئاتر گرمه روشن می‌شود

با بهره برداری از بخش آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری گرمه در هفته دولت ۷۰۰ متر مربع به فضای فرهنگی و هنری موجود در این شهرستان اضافه و چراغ سالن آمفی تئاتر روشن می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان شمالی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه به بهره برداری از بخش آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری گرمه به عنوان یکی از اقدامات زیربنایی و شاخص گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری گرمه تخصیص پیدا کرد.

«مسعود بهشتی»  ادامه داد: برای این پروژه استانی که از سال 85 آغاز شده  نزدیک به 3 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده است.

وی فضای فرهنگی و هنری موجود در این شهرستان را 4 هزار و 200 متر مربع اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از بخش آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری گرمه در هفته دولت 700 متر مربع به فضای فرهنگی و هنری موجود اضافه خواهد شد و در مجموع فضای فرهنگی و هنری شهرستان به 4 هزار و 900 متر مربع  شامل فضای کتابخانه ای و  مجتمع های فرهنگی و هنری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: فضای فرهنگی یکی از شاخصه های رشد و توسعه هر جامعه محسوب می شود و به طور قطع برای ظهور و بروز استعدادهای فرهنگی و هنری ایجاد مراکز فرهنگی و هنری یک ضرورت است.

«بهشتی» با بیان این که ماهیت کارهای فرهنگی و هنری این گونه است که  علاوه بر  ایجاد دانش افزایی و آرامش در جامعه پویایی اجتماعی را نیز سبب خواهد شد، تصریح کرد: تجربه نشان داده هر زمان فضای فرهنگی به استان اضافه شده است شاهد استقبال خوب هنرمندان و پویایی کار فرهنگی و هنری بودیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این فضای اداری و آموزشی مجتمع فرهنگی و هنری گرمه با زیربنای  هزار و 500 متر مربع افتتاح شد و بخش آمفی تئاتر آن نیز  با 700 متر مربع زیربنا آماده برای بهره برداری است.

 




نظرات کاربران