در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از هنرمندان و مردم

میلاد حاجی زاده در زادگاهش آرام گرفت

با بدرقه جمعی از هنرمندان و اهالی قدرشناس منطقه، پیکر زنده یاد میلاد حاجی زاده در قطعه هنرمندان آرامستان شهر پارس آباد برای همیشه آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل،میلاد حاجی زاده از هنرمندان جوان تئاتر کشور که روز هشتم شهریور ماه جاری بر اثر غرق شدن در یکی از سدهای تهران، دار فانی را وداع گفت.پیکر او با حضور خانواده، هنرمندان منطقه وجمعی از اهالی قدرشناس پارس آباد و با رعایت پروتکل های بهداشتی در قطعه هنرمندان آرامستان شهر پارس آباد به خاک سپرده شد و برای همیشه آرام گرفت.

مراسم یادبود و ترحیم این هنرمند نیز روز دوشنبه دهم شهریور با حضور غریب منوچهری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ توحید معصومی،دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و جمعی از هنرمندان استان و خانواده این عزیز سفر کرده در کنار مزارش برگزار شد.

میلاد حاجی‌زاده که روز هشتم شهریور هنگام شنا در یکی از سدهای اطراف تهران غرق شده و جان را به جان آفرین تسلیم کرده، علاوه بر دستیاری کارگردانی و مدیریت تولید، در بازیگری هم فعال بود و «سه‌شنبه‌های لعنتی» یکی از آخرین کارهای این هنرمند در تئاتر بود که به کارگردانی محمدمهدی خاتمی در تئاتر شهر روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران