در حال بارگذاری ...
در فراق اکبر منصوری

تئاتر اردبیل داغدار شد

اکبر منصوری از پیشکسوتان و هنرمندان نام آشنای تئاتر اردبیل، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش تئاتر اردبیل، در بیست و پنجمین روز از آخرین ماه فصل تابستان، تئاتر اردبیل در سوگ استاد اکبر منصوری از هنرمندان نام آشنا و پیشکسوت تئاتر این استان به سوگ نشست.

زنده یاد اکبر منصوری از هنرمندان خوش نام و با اخلاق تئاتر اردبیل است که برای ارتقای تئاتر اردبیل، تلاش های ارزشمندی داشته است.

استاد اکبر منصوری از هنرمندان با سابقه اردبیل بود که در نمایش های مختلف به عنوان بازیگر، کارگردان، سرپرست گروه، طراح صحنه، مدیر صحنه و چهره پرداز حضور موثری داشت و در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم کوتاه و بلند داستانی و سینمایی به عنوان بازیگر حضور تحسین برانگیزی داشت.

استاد اکبر منصوری از شاگردان استاد حسن نجفلو و از هم بازی های زنده یاداسماعیل صدقیانی، حبیب نجفلو، زنده یاد داود جلایی، نادر مهدیلو و زنده یاد ناصر جعفری بود و در جشنواره های مختلف تئاتری به عنوان عضو هیئت انتخاب، بازبینی، داور، کارگردان و بازیگر حضور داشت.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران