در حال بارگذاری ...
سینا ییلاق‌بیگی خبرداد

انتخاب آثار بخش دانشجویی جشنواره تئاتر مقاومت از طریق فیلم

سینا ییلاق‌بیگی مدیر بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از انتخاب آثار نهایی این بخش از طریق مشاهده فیلم آثار خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، سینا ییلاق‌بیگی مدیر بخش دانشجویی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: ضمن تقدیر از کلیه دانشجویان و گروه‌های دانشجویی که با وجود تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در این بخش از جشنواره حضوری فعال داشتند و با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و شرایط وخیم کشور، پس از برگزاری جلسات متعدد در ستاد برگزاری جشنواره هفدهم به این نتیجه رسیدیم که به منظور حفظ سلامت شرکت‌کنندگان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انتخاب آثار نهایی برای بخش دانشجویی تئاتر مقاومت را از طریق مشاهده فیلم  انجام دهیم.

ییلاق‌بیگی افزود: بدین منظور کلیه گروه‌ها در تهران و سایر استان‌های کشور که در بخش دانشجویی اثر آنها در مرحله انتخاب متون پذیرفته شده‌است فرصت دارند تا ۲۸ مهرماه سال جاری سه نسخه DVD فیلم نمایش خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد که حداکثر تا پایان هفته جاری، کمک‌هزینه‌های گروه‌های دانشجویی طبق فراخوان جشنواره به حساب کارگردانان واریز خواهد شد تا دغدغه مهم این گروه‌ها مرتفع گردد.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری و با دبیری حمید نیلی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران