در حال بارگذاری ...
با اعطای حکمی از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل معرفی شد

عبدالله بحرالعلومی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور مسئولین استانی و کشوری در سالن شهدای هنرمندان این اداره کل برگزار شد و در این مراسم از زحمات مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سید ناصر اسحاقی تجلیل به عمل آمد و عبدالله بحرالعلومی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی گردید.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت:  ظرفیت های فرهنگی و هنری استان اردبیل بسیار بالا بوده و با توجه به استعدادهایی که در استان است میتوان فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری در تمام زمینه ها را شاهد بود.

وی افزود: اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل، چهره های ملی و فراملی هستند و آثارشان در سطح کشور و در اقصی نقاط دنیا باعث کسب افتخارات گردیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با این ظرفیت های فرهنگی و هنری شاهد برگزاری برنامه های فاخر ملی و بین المللی در استان باشیم.

در پایان با اعطای حکمی از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  توسط علی غیاثی مدیرکل امور استان های این وزارتخانه، عبدالله بحرالعلومی به عنوان مدیر کل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی و از زحمات سید ناصر اسحاقی قدردانی شد.

 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران