در حال بارگذاری ...
شارون دی کلارک برنده جایزه الیویه

تا ماه ژوئن یک پنی درآمد نداشتم

شارون دی کلارک برای بازی در نمایش «مرگ دستفروش» در نقش لیندا لومن برنده جایزه الیویه شد.این سومین باری بود که این بازیگر جایزه الیویه را در عرصه بازیگری برنده می‌شد.

به گزارش ایران تئاتر شرایط  ویژه این دوران در عرصه تئاتر سبب شده که دی کلارک نیز دچار مشکلات اقتصادی شود.او می‌گوید تا ماه ژوئن یک پنی درآمد نداشت.تنها شغل گویندگی(دوبله) به داد او رسید.این بازیگر اهل شهر لندن هنوز درگیر طوفان مبارزه تئاتر با بسته شدن سالن‌ها به سبب بیماری کووید-19 است.

 کلارک سال گذشته برای بازی در نمایش  موزیکال«کارولین یا تغییر» برنده جایزه الیویه شد.او اصلا انتظارنداشت که یکسال بعد بتواند دوباره جایزه بهترین بازیگر زن را ببرد.

کلارک بازیگری اهل تاتنهام است که در شهرلندن توسط پدر و مادری  اهل جامائیکا بزرگ شده است. او در سه دهه گذشته در عرصه  صنعت سرگرمی‌سازی فعال بوده است.

کلارک در شهر نیویورک مشغول تمرین برای اجرای  دوباره نمایش «کارولین یا تغییر» در برادوی بود که در ماه مارس بیماری کووید-19 منتشر شد.او به خانه‌اش در لندن برگشت، نمایش اجرا نشد و بسیاری از دوستان اهل تئاتر او در این هشت ماه به دلیل وضع موجود حتی خانه‌های خود را از دست داده اند.

کلارک که علاوه بر بازیگری استعدادی در آوازه خوانی دارد،نسبت به آینده مبهم پیش رو می‌گوید:«البته که می‌ترسم.فکر نمی‌کنم عامه مردم درک کنند دارد چه اتفاقی در تئاتر می‌افتد. اهالی تئاتر تحت فشار اقتصادی زانویشان خم شده است.تا ماه ژوئن یک پنی از تئاتر درآمد نداشتیم.سپس کار دوبله بهم پیشنهاد شد و با خودم گفتم خدایا شکرت.»

او سپس به نمایش‌های آنلاین و کارهای عام المنفعه در این دوران رو آورد. کلارک احساس می کند که بیماری کووید-19 در حال حاضر صنعت سرگرمی سازی را به حالت  غیرقابل برگشتی نسبت به چند ماه پیش درآورده است. او می‌افزاید: «وقتی برگردیم ، همه چیز فرق خواهد کرد زیرا افراد خود را از دست خواهیم داد. مردم  این بیماری را پشت سر خواهند گذاشت.»

 




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

اجرای نمایشنامه جان پاتریک شانلی در برادوی

نوه الیا کازان بازیگر نمایش‌ «تردید» شد
اجرای نمایشنامه جان پاتریک شانلی در برادوی

نوه الیا کازان بازیگر نمایش‌ «تردید» شد

زویی کازان به گروه بازیگران نمایش «تردید: یک حکایت تمثیلی»، به نویسندگی جان پاتریک شانلی و کارگردانی اسکات الیس پیوست که فوریه 2024 (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) در برادوی روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران