در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر سی و دومین دوره جشنواره؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خوزستان تمدید شد

به علت درخواست گروه های نمایشی و با اعلام دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، مهلت ارسال فیلم آثار نمایشی به جشنواره تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، آرش سهرابی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان با اعلام خبر فوق گفت: بنا به درخواست مکرر گروه های نمایشی که هم اکنون در شرایط کرونا در حال تولید برای شرکت در سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان هستند، مهلت ارسال آثار نمایشی تا روز چهارشنبه 5 آذرماه 99 تمدید گردید و گروه های نمایشی باید حداکثر تا این تاریخ فرم های مربوطه را در درگاه تئاتر خوزستان تکمیل نموده و 5 نسخه فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

آرش سهرابی افزود: از میان آثار نمایشی که متقاضی شرکت در سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان هستند، تعدادی از آثار مربوط به تولیدات سال گذشته تا قبل از شیوع بیماری کرونا هستند که تولیدات خود را در آن زمان آماده و اجرا رفته اند و تعدادی نیز تولیدات تازه گروه های نمایشی استان هستند که بعد از اعلام فراخوان جشنواره و در شرایط خاص کرونایی شروع به تمرین نموده اند که این گروه های نمایشی در حال حاضر متقاضی تمدید ارسال فیلم آثار خود به جشنواره هستند.

دبیر جشنواره اظهار کرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار نمایشی تا 5 آذرماه و لزوم برگزاری سریع جشنواره و اعلام برگزیدگان به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زمان زیادی بین اعلام نتایج بازبینی و برگزاری جشنواره نخواهد بود و گروه های نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره باید در شرایط آماده تمرین برای حضور در جشنواره باشند.

سهرابی تصریح کرد: گروه های نمایشی متقاضی که در مرحله اول در درگاه تئاتر خوزستان ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت کرده اند در این مرحله باید با ورود به پنل جشنواره در درگاه تئاتر خوزستان، فرم های مربوطه را تکمیل نموده و سپس 5 نسخه فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اهواز، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طبقه سوم، دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان ارسال نمایند.




مطالب مرتبط

ساسان شکوریان، کارگردان نمایش «شاماران»:

سازمان تئاتر می‌تواند هنرمندان کشور را منسجم کند
ساسان شکوریان، کارگردان نمایش «شاماران»:

سازمان تئاتر می‌تواند هنرمندان کشور را منسجم کند

ساسان شکوریان که نمایش «شاماران» را از بهبهان به تماشاخانه سنگلج تهران آورده، معتقد است برای ساماندهی فعالیت‌ هنرمندان سراسر کشور، راه‌اندازی سازمان تئاتر ایران، امری ضروری است.

|

گفت‌وگو با هنرمندی سرشناس که در شهر خود ماند

رضا صابری: مرز بین تئاتر استانی و پایتخت، بلای جان هنرمندان است
گفت‌وگو با هنرمندی سرشناس که در شهر خود ماند

رضا صابری: مرز بین تئاتر استانی و پایتخت، بلای جان هنرمندان است

رضا صابری، کارگردان و نویسنده پیشکسوت، با بیان اینکه مشکل نمایشنامه‌‌نویسی در کشور و به ویژه در شهرستان‌ها، به یک اپیدمی تبدیل شده است، مرزهای ایجاد شده بین تئاتر استان با تئاتر تهران را بلای جان فعالان این عرصه دانست و از لزوم حذف آن گفت.

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

چراغ جشنواره‌های استانی در تبریز روشن شد

چراغ جشنواره‌های استانی در تبریز روشن شد

سی‌وپنجمین دوره جشنواره‌های تئاتر استان‌ها در تبریز با حضور هنرمندان آذربایجان شرقی، در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی آغاز شد و ۳۲ جشنواره استانی با حضور ۴۰۰ نمایش و هزاران هنرمند از سراسر کشور از ۶ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

|

نظرات کاربران