در حال بارگذاری ...
در صورت بازگشایی سالن‌های تئاتر اجرا خواهد شد

«اندیشه‌های یک مرد رنگین‌پوست» پس از بالتیمور در برادوی

نمایشنامه «اندیشه‌های یک مرد رنگین‌پوست» نوشته کینان اسکات و به کارگردانی استیون برادنکس است که برای اجرا در برادوی خیز گرفته است.

به گزارش ایران تئاتر قرار است نمایش «اندیشه‌های یک مرد رنگین‌پوست» پس از بازگشایی سالن‌های تئاتر روی صحنه برادوی اجرا شود.

داستان نمایش یک روز در بروکلین می‌گذرد؛ طی یک روز در قلب تپنده بروکلین ، امیدها ، غم ها ، ترس ها و شادی های هفت مرد سیاهپوست بسیار فراتر از سلمانی‌ها و زمین های  بازی بسکتبال در جامعه آنها طنین انداز می شود.

 اولین بار  این نمایش در سال 2019 در مرکز صحنه بالتیمور و سالن سایراکاسی روی صحنه رفت.هنوز بازیگران این نمایش مشخص نشده‌اند.

کینان اسکات  شاعر، نویسنده، بازیگر،تهیه کننده اهل شهر نیویورک است. محبوب ترین اثر این  هنرمند سیاهپوست «اندیشه‌های یک مرد رنگین‌پوست» است.نمایشنامه جدید او به نام «مهاجرت ال پی» برای اجرا در نیویورک آماده می‌شود.  او یک مجموعه تلویزیونی به نام «اصلاح جدید» را هم در دست اقدام دارد.

 




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

نظرات کاربران