در حال بارگذاری ...
به مناسبت شب یلدا

پخش آنلاین فیلم نمایش شازده کوچولو آغاز شد

فیلم نمایش شازده کوچولو به مناسبت شب یلدا پخش آنلاین خود را در سایت تیوال آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش شازده کوچولو به نویسندگی بهرام جلالی پور و کارگردانی آناهیتا غنی زاده ‎ که یکى از پر مخاطب ترین نمایش هاى سال١٣٩۷در تالار هنر  بود، از یکشنبه  ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۲ ظهر به مناسبت شب یلدا ، پخش آنلاین خود را در سایت تیوال آغاز می کند .
‎نمایش مذکور پس از موفقیت در اجرا های خود در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در چند بخش نامزد دریافت جایزه شد. همچنین در ششمین دوره‌ برگزیدگان کانون تاتر کودک و نوجوان خانه‌ تئاتر جوایزی چون طراحی صحنه، کارگردانی، بازیگری، طراحی لباس و موسیقی را از آن خود کرد.
 شازده کوچولو در تابستان ١٣٩۸ مجددا در فرهنگسراى ابن سینا به روى صحنه رفت و با استقبال خوب مخاطبین روبرو شد.
خلاصه: شازده کوچولو، در سیاره‌ی کوچک خود زندگی می کند. به دنبال مشاجره با گل سرخش، برای یافتن دوستی جدید و همدل به سیاره‌های مختلف از جمله زمین سفر می کند، در سیر این سفر و در مواجهه با آدم ها و موجودات مختلف و دستیابی به تجربه‌هایی با ارزش در می‌یابد که دوستی چیزی نیست که یک باره اتفاق بیافتد و شکل بگیرد. او به سیاره‌ی خود، نزد گل سرخش باز‌می‌گردد.
 بر اساس داستانی از آنتوان دوسنت اگزوپری
 این نمایش به لحاظ مفهوم برای کودکان ۵ سال به بالا مناسب است اما به دلیل نداشتن صحنه‌ی تاریک و شخصیت ترسناک برای کودکان زیر پنج سال نیز مناسب است و کودکان می‌توانند از جلوه‌های بصری و شنوایی، رنگ، نور، دکور، لباس و موسیقی و ... استفاده کنند .
‎علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک زیر و دریافت اطلاعات و خرید ،این نمایش را تماشا کنند.
‎خرید اینترنتی:   https://www.tiwall.com/p/littleprince10

‎عوامل این نمایش عبارتند از:
‎بازیگران: ‎علی باروتی، هدیه حاج طاهری، هانی حسینی، سوده سعدایی ، رعنا قادری
‎ ‎نویسنده: بهرام جلالی پور، ‎کارگردان: آناهیتا غنی زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: روژین ستاری، دستیار دوم کارگردان: حمیدرضا گودرزی، مدیر صحنه: حمیدرضا گودرزی، ‎منشی صحنه:مریم علیخانی، ‎دستیار صحنه :علیرضا حسین پور، ترانه سرا: آزاده فرهنگیان، آهنگساز و پیانیست: فراز خنافری، ویلن و مشاور موسیقی: رامین کهن، ویولا: سینا کلوت، کنترباس: محمد صادق فرزانه، گروه کر: فرناز ساحری، مهدیس دار النجومی، رامین کهن، فرشید فردیان، صدابرداری، میکس و مستر: پیام کریمی، طراح نور: علی اشرف سمایی، طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، ساخت دکور: مهرداد باقری، طراح لباس و کلاه: سهیلا باجلان، طراح و اجرای گریم: حسین تبریزی، لیلا پریشان، طراح پوستر و بروشور: گلبن رسولی، مدیر تولید: روژین ستاری، روابط عمومی و تبلیغات: روژین ستاری، روشنک کریمی، عکاس و ساخت تیزر: گلبن رسولی، تصویربردار: کاوه رسولی، ‎تهیه کننده:حمید رسولی، ‎روابط عمومی پخش آنلاین: روژین ستاری




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید
در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید

سامان کرمی، کارگردان نمایش «هوش پشه‌ای» می‌گوید هنرمندان فعال در زمینه تئاتر کودک و نوجوان باید همگام با تولیدات برتر جهان خوراک فکری جدید، به‌روز و جذاب برای این نسل آماده کنند.

|

خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد
خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد

حسن دادشکر، پیشکسوت تئاتر ایران خطاب به مدیر تالار هنر گفت خواهشی که از شما دارم این است که بیشتر کارهایی را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد. بعضی از کارها متاسفانه بخش موسیقایی‌اش آن قدر بالاست که محتوا، کارگردانی و بازی و عناصر اصلی درام را تحت تاثیر قرار ...

|

گفت‌وگو با اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان «کتابخورها»

صداقت و احترام؛ شرط‌های ماندگاری در عرصه نمایش کودک
گفت‌وگو با اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان «کتابخورها»

صداقت و احترام؛ شرط‌های ماندگاری در عرصه نمایش کودک

اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان نمایش «کتابخورها» با بیان اینکه مسیر زندگی‌اش با تماشای نمایش کودک تغییر کرده است، از لزوم صداقت و احترام در تولید اثر برای کودکان به عنوان شرط‌هایی برای ماندگاری در این عرصه سخن گفت.

|

نظرات کاربران