در حال بارگذاری ...
کمک بازیگر تحسین شده به احیای سالن تئاترهای تجربی

فرانسیس مک‌دورمند به کمک تماشاخانه پرفورمینگ گاراج شتافت

از روز بیست هشتم ژانویه فرانسیس مکدورمند و کیت والک میزبان اولین برنامه از رونمایی باشگاه درام فران و کیت خواهند بود.

به گزارش ایران تئاتر این برنامه یک مجموعه آنلاین است که از اپلیکیشن زوم پخش خواهد شد و درباره نمایش‌ها و برنامه‌های گذشته  گروه ووستر است. درآمد حاصل از این مجموعه برنامه  به تماشاخانه پرفورمینگ گاراج « The Performing Garage» تعلق خواهد گرفت که از بدو تاسیس گروه نمایشی آوانگارد ووستر در سال 1975، میزبان اجراهای این گروه نمایشی بوده است.

مک دورمند و والک طی دو دهه گذشته در چندین نمایش گروه ووستر به  مدیریت و کارگردانی الیزابت لکامپت همکاری داشته اند.

تماشاخانه پرفورمینگ گاراج یک سالن تئاتر خارج از برادوی در منطقه سوهو ، شهر نیویورک است که در سال 1968 تاسیس شد و خانه دائمی  تئاتر تجربی است.در حقیقت این تماشاخانه ، خانه گروه «پرفورمنس گروپ» تحت مدیریت ریچارد شچنر  است که در سال 1980 به گروه ووستر تغییر نام دادند و الیزابت لکامپت  مدیر این گروه تئاتری شد.

از سال 1978 ، این تماشاخنه میزبان سالیانه برنامه  "مجموعه ملاقات با " یا "مجموعه هنرمندان نوظهور" بوده است. ظرفیت این تماشاخانه کوچک تقریباً 60 صندلی است و بازیگران مشهور و مطرحی مانند ویلم دافو بازیگری را  با جدیت از آنجا شروع کردند.

در برنامه آنلاینی که فرانسیس مک دورمند و کیت والک اجرا خواهند کرد؛ علاوه بر آن گپ و گفتی هم میان این دو هنرمند صورت خواهد گرفت، مهمانان ویژه‌ای نیز حضور خواهند داشت و نمایش «آرشیویست» اثر  ژولیت لشینسکی به نمایش درخواهد آمد. تعدادی از فیلم‌های کوتاه از اجراهای آرشیوی گروه ووستر در این برنامه پخش می‌شود.

مک دورمند ایده ای برنامه آنلاین کلوپ درام فران و کیت را به عنوان راهی برای کمک به پشتیبانی از این تماشاخانه در دوران همه گیری کرونا ارائه داد. تمام عواید فروش بلیت این برنامه صرف این تماشاخانه خواهد شد.

فرانسیس مک درومند بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون امسال با فیلم «سرزمین آواره‌ها» ساخته کلوئی ژائو یکی از مدعیان اصلی فصل جوایز سینمایی است. کیت والک بازیگر تئاتر و یکی از موسسان گروه تئاتری ووستر است.




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

اجرای نمایشنامه جان پاتریک شانلی در برادوی

نوه الیا کازان بازیگر نمایش‌ «تردید» شد
اجرای نمایشنامه جان پاتریک شانلی در برادوی

نوه الیا کازان بازیگر نمایش‌ «تردید» شد

زویی کازان به گروه بازیگران نمایش «تردید: یک حکایت تمثیلی»، به نویسندگی جان پاتریک شانلی و کارگردانی اسکات الیس پیوست که فوریه 2024 (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) در برادوی روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران