در حال بارگذاری ...
با حضور مدیران ارشد و اعضای گروه‌های نمایشی؛

نشست هم اندیشی تئاتر دزفول برگزار شد

نشست هم اندیشی تئاتر دزفول با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی و مدیران و اعضای هیئت رئیسه گروه های نمایشی شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، نشست هم اندیشی تئاتر دزفول با حضور نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سروش مداح و محمدحسین دهقان برنجی و محمد نادرپو اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی دزفول و مدیران گروه های ثبت شده انجمن هنرهای نمایشی به همراه یک عضو هیئت مدیره گروه ها به نمایندگی از دیگر اعضاء گروه روز چهارشنبه 24 دی ماه 99 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در آغاز این نشست نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بعد از خیرمقدم به عزیزان حاضر در نشست از کارهای آئینی سنتی و تعزیه اجرا شده در ایام محرم و ایام فاطمیه تقدیر و تشکر کرد و توضیحاتی در مورد چگونگی اعطای تسهیلات به هنرمندان در ایام کرونا داد و از تمامی هنرمندان خواست در صورت واجد شرایط بودن از این تسهیلات استفاده نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در ادامه اعلام کرد اگر شرایط خوب باشد با همکاری انجمن هنرهای نمایشی دزفول آمادگی برگزاری کلاس های آموزشی با استفاده از اساتید مطرح کشوری با رعایت پروتکل های بهداشتی را داریم.

در ادامه هنرمندان تئاتر و سرپرستان گروه های نمایشی به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداخته و مشکلات گروه ها و تئاتر شهرستان را مطرح نمودند و سرپرستان گروه های نمایشی در مورد برنامه های یکسال آینده گروه خود توضیحاتی دادند.

در ادامه این نشست سروش مداح رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول بعد از خوش آمدگویی با اعلام امضای تفاهم نامه بین انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، نوید برپایی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر شهرستان دزفول در بخش نمایشنامه نویسی که خبر نشر فراخوان آن در اخبار قبل به اطلاع عموم رسانده شده بود را داد و از تمامی عزیزان خواست در این فعالیت گسترده حضور به عمل رسانند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول اعلام کرد: انجمن از تمامی آثار تئاتری حمایت خواهد کرد و برای پیشبرد در این امر نیاز به  هدفمند کردن نمایش های طنز و اجراهای عموم است.

همچنین سروش مداح  نوید برپایی پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول که به مناسبت ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول است را داد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول در پایان از تمامی گروه های ثبت شده خواست در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان که بزودی برگزار خواهد شد به شکلی فعال شرکت کنند و همچنین آنها را تشویق به اجرای عمومی و شرکت در جشنواره‌ ها کرد و آمادگی انجمن هنرهای نمایشی دزفول را برای کمک مالی به هر گروهی که در سال آینده به جشنواره های استانی، منطقه ای، کشوری حضور به هم رسانند اعلام کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران