در حال بارگذاری ...
به بهانه میزبانی جشنواره تئاتر منطقه مغان:

قدردانی امام جمعه بیله سوار از مدیرکل ارشاد اردبیل

حجت الاسلام عزیزی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بیله سوار از مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل برای میزبانی جشنواره تئاتر منطقه مغان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ حجت الاسلام جابرعزیزی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بیله سوار از عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل برای میزبانی جشنواره تئاتر منطقه مغان قدردانی کرد. امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی بیله سوار در بخشی از خطبه های نمازجمعه امروز (سوم بهمن 99)مراتب قدردانی خود و قاطبه هنرمندان و هنردوستان این خطه را از مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اعلام کرده و از ایشان به خاطر اعطای میزبانی بیستمین دوره جشنواره تئاتر منطقه مغان بعد از 19 سال تقدیر به عمل آورده و اظهار امیدواری کردند که این منطقه مرزی از برکات این رخداد فرهنگی در راستای رشد فرهنگ تئاتر و مدنیت اجتماعی  بهره مند گردد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در جریان نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار که روز بیست و سوم دی ماه در بیله سوار برگزار شد، شهر بیله سوار را به عنوان میزبان بیستمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان معرفی و اعلام کرد. این جشنواره با حضور گروه های نمایشی شهرستان های بیله سوار، گرمی و پارس آباد برگزار می شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران