در حال بارگذاری ...
توسط شورای سیاستگذاری

مهلت ارسال اثر به جشنواره زنده یاد واحدی زاده تمدید شد

مهلت ارسال اثر به جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسی زنده یاد واحدی زاده تا اول اسفند تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، ستاد سیاستگذاری سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی زنده یاد مجید واحدی زاده، مهلت ارسال اثر به این رویداد تئاتری منطقه ای کشور را تا اول اسفندماه سال جاری تمدید کرد. این جشنواره  به صورت منطقه‌ای  و با حضور نویسندگان و نمایشنامه نویسان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و اردبیل برگزار می شود.

 گروه تئاتر فروغ اردبیل با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل، انجمن هنرهای نمایشی استان، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل سومین دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی مجید واحدی زاده را به‌صورت منطقه‌ای شمال غرب کشور در اردبیل برگزار می کند.تقویت بنیان نمایشنامه نویسی، بازکاوی و بازشناسی آثار و اندیشه های تئاتری هنرمند فقید مجید واحدی زاده، تشویق هنرمندان و نمایشنامه نویسان به خلق و تولید آثار و نمایشنامه‌های جدید و ارج نهادن و شناختن استعدادهای جوان و جدید از اهداف این رویداد تئاتری است.

این جشنواره در بخش های نمایشنامه نویسی آزاد و نمایشنامه‌نویسی نوقلمان برگزار می شود. مفهوم و فرهنگ شهر و شهرنشینی و حقوق شهروندی، چهل سال تداوم پایداری (به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس)و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز جان‌برکف اسلام و ولایت از اولویت های مهم این جشنواره است.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران