در حال بارگذاری ...
با نگاه ویژه‌ به تئاتر و جشنواره

شماره ‌‌25۷ ماهنامه‌‌ نمایش منتشر شد

جدیدترین شماره‌‌ ماهنامه‌ نمایش، ویژه‌ بهمن ۹۹ با نگاه ویژه‌ به تئاتر و جشنواره منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، جدیدترین شماره‌‌ ماهنامه‌ نمایش، ویژه‌ بهمن 99 با نگاه ویژه‌ به تئاتر و جشنواره با سردبیری نصرالله قادری منتشر شد.
نگاه ویژه‌‌ این شماره از مجله‌‌ نمایش تئاتر و جشنواره با مطالبی همچون جشن و جشنواره نوشته یدالله آقاعباسی، جشنواره، مسیری به سمت توسعه نوشته‌ عبدالرضا فریدزاده، فستیوال: ریخت‌شناسی و معنا نوشته‌ی الساندرو فالاسی با ترجمه‌ مجید کیانیان، زنگ‌ها براکه به صدا درمی‌آیند؟(پیرامون فلسفه شناخت‌گرایی در امر تئاتریکالیته جشنواره یا ویترینی برای تماشا؟)تالیف و ترجمه‌ معین محب علیان و گلناز اصل دینی و گزیده یادداشت‌ها، گزارش‌ها و گفت‌وگوهایی که مکتوب از دوره‌های گوناگون جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر موجود است یا عنوان جشنواره‌‌ای با فراز و فرودهای فراوان... نوشته‌ نگین کهن به همراه گفت‌وگو با صادق رشیدی با عنوان «هنرمندی که دیدگاه دارد، جهان بینی دارد»منتشر شده است.
همچنین مخاطبان می‌توانند نقد و تحلیل کتاب روند دگرگونی ادبیات نمایشی زنان ایران با عنوان تلاش برای یافتن و خواندن نوشته‌ منصور خلج، نقد و تحلیل نمایشنامه مویزی در آفتاب با عنوان چون تاولی که برمی آید و می ترکد نوشته‌ شهرام خرازی‌ها،تئاتر و تجربه آمریکا لاتین نوشته‌ گارلوس سولورزانو ترجمه‌ داود دانشور، تئاتر و تاثیرات فن آوری های نوین و دیجیتال نوشته‌ مهرداد رایانی مخصوص، تئاتر بودگی: ویژگی خاص زبان تئاتری نوشته‌ ژوزت فرال، رونالد پی. برمینگام با ترجمه مجید کیانیان و آینده هنرها؛ تئاتر آنلاین بخش جدایی ناپذیر از هنرتئاتر است نوشته‌ سوزانا کلاپ با ترجمه سمیه یعقوبی را نیز در این شماره بخوانند.
سرمقاله‌ این شماره با نام «گیتی تئاتر و «روان بدفرما» و «نقاب» در اکنونیت!»به قلم نصرالله قادری منتشر شده است.
شماره‌257 ماهنامه‌‌ نمایش ویژه‌ بهمن ماه1399 با سردبیری نصرالله قادری و با بهای 15‌ هزار تومان برای عموم علاقه‌مندان حوزه‌ تئا‌تر چاپ و توزیع شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران