در حال بارگذاری ...
بهرام ابراهیمی در گفت وگو با ایران تئاتر مطرح کرد:

«یک آیه یک ماجرا»به مناسبت ماه رمضان از رادیو در حال پخش است

ابرهیمی گفت:سریال نمایشی رادیویی «یک آیه یک ماجرا» هر روز در ماه رمضان با مضمونی دینی و قرآنی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

بهرام ابراهیمی نویسنده،کارگردان و بازیگر تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایران تئاتر درباره فعالیت‌های جدید کاریش گفت:در ماه مبارک رمضان سریال نمایشی رادیویی «یک آیه یک ماجرا» را در حال پخش از رادیو دارم.زمان هر نمایش 15 دقیقه است که هرروز تا آخر این ماه پخش می‌شود.در این نمایش علاوه بر کارگردانی در دو نقش فرعی بازی دارم.

وی درباره مضمون و عوامل سریال «یک آیه یک ماجرا» عنوان کرد: نمایش مضمونی دینی و قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان درباره تطابق آیه‌های قرآن با زندگی روزمره مردم دارد و هاجر کوشکی آن را نوشته است.حمید یزدانی، بهادر ابراهیمی، سهیلا تیلاوی، ماندانا محسنی، مروارید کریم پور،محمد شریفی مقدم بازیگران، مهدی نمینی مقدم تهیه کننده، حیدر صفدری صدابردار، نازنین حسن پور افکتورعوامل اجرای این کار هستند.

وی درباره تاثیرات نمایش‌های رادیویی در دوران کرونایی در جهت حفظ ارتباط مردم با تئاتر افزود: نمایش رادیویی با یک اصطلاحاتی در نوع میزانسن و نوع نوشتار همان تئاتر صحنه‌ای محسوب می‌شود که فقط ماحصل کار به میکروفن منتقل و پخش می‌شود. میزانسن هایی که در تئاتر وجود دارد و عین آن‌ها در رادیو هم  برای تطابق و شنیدن شدن و خیال برانگیزی ذهن مخاطب وجود دارد.با توجه به تعطیلی سالن‌های نمایشی به واسطه شیوع کرونا مردم راحت می‌توانند در خانه هایشان بنشیند و از شنیدن نمایش‌های رادیویی لذت ببرند و با نمایش گوش کردن حاظفه تئاتریشان سالم نگه داشته می‌شود و با کمی تخیل خودشان را کنار صحنه تئاتر احساس خواهند کرد.

بهرام ابراهیمی فارغ التحصیل نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است و در چهار دهه دوران فعالیت کاریش با بزرگانی نظیر کمال تبریزی ،ابوالحسن داودی ،رکن الدین خسروی، حمید سمندریان، پری صابری، محمد رحمانیان، فرهاد مهندس پور، امیر دژآکام، مجید جعفری، پروانه مژده، مجید جعفری، آتیلا پسیانی همکاری داشته است .هشت و نیم دقیقه، تاریکی شب، روشنایی روز، خاک گرم، سارق روح، محکومین، چرخ و فلک ،مارمولوک، مرد بارانی، زاگرس، ایلیا، نقاش جوان، طبقه حساس، هزارپا  و روزهای رادیو از جمله فعالیت‌های مهم بازیگری او محسوب می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران