در حال بارگذاری ...
به مناسبت چهلمین روز درگذشت زنده یاد عظیم اسدی:

یادمان استاد عشق و قلم در اردبیل برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت چهلمین روز درگذشت زنده یاد عظیم اسدی از هنرمندان تئاتر اردبیل، یادمان استاد عشق و قلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل،به مناسبت بزرگداشت چهلمین روز درگذشت زنده یاد عظیم اسدی از هنرمندان و پیکسوتان تئاتر اردبیل، یادمان استاد عشق و قلم در تالار استاد عناصری اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که خانواده این هنرمند سفر کرده، رئیس حوزه هنری، مدیرکل امورفرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیرعامل خانه فرهنگ و هنر اردبیل، رئیس انجمن هنرهای نمایشی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان،معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و نیز جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر اردبیل حضور داشتند، ناصر رهنماآذر، امیر رجبی، اتابک نادری، محمد سیمزاری، غفور ملکی، جعفرخدابنده لو، علی حسن زاده، محمد تقی اسماعیلی، نادر مهدیلو، فاطمه سیمزاری و جاوید رخشانی و نیز همسر و برادر این هنرمند در مورد ویژگی های اخلاقی و هنری زنده یاد عظیم اسدی صحبت کردند. در این مراسم همچنین پیام های حسن رونده، مدیر امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی، رضا بصیرت، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و فرهاد قائمیان از هنرمندان تئاتر و سینمای کشور خوانده شد. اجرای موسیقی، اجرای سرد نمایش و تجلیل از خانواده زنده یاد عظیم اسدی از دیگر برنامه های این یادمان هنری بود.

یادمان استاد عشق با مشارکت و همراهی اداره کل امورفرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل، انجمن هنرهای نمایشی، حوزه هنری، خانه فرهنگ و هنر  و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل برگزار شده است.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران