در حال بارگذاری ...
در دیدار معاون هنری وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تاکید شد

تسریع در ثبت انجمن های هنری اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در دیدار با سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیرامون مسائل هنری استان اردبیل گفتگو کرد.

 در این دیدار که با حضور و همراهی غریب منوچهری معاون هنری و سینمائی اداره کل بود با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های هنری استان اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، گزارشی از فعالیت‌های هنری صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارائه نمود.

حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار به منظور برگزاری برنامه‌های هنری در استان اردبیل اعلام آمادگی نموده و بر ضرورت همکاری و هماهنگی بین بخش‌های مختلف این وزارتخانه تاکید کرد.

در این دیدار ظرفیت هنری استان اردبیل در حوزه های مختلف تجسمی، موسیقی، نمایش، مدولباس و آموزشگاه‌های هنری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین برگزاری رویداد بین المللی کاریکاتور در اردبیل تحت عنوان فستیوال و بازار کاریکاتور، تشکیل خانه موزه هنرمندان شهیر اردبیلی، پیگیری موزه موسیقی و نغمه ها و آواهای اردبیل، تسریع در ثبت انجمن‌های هنری موسیقی، تجسمی و هنرهای نمایشی در استان از پیشنهادات مورد بررسی این دیدار بود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران