در حال بارگذاری ...
با میزبانی شهرستان‌های استان تهران آغاز شد؛

برگزاری جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» به شکل فصلواره فرهنگی

نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» به شکل فصلواره فرهنگی و هنری و همزمان با هفته وحدت در شهرستان‌های استان تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایران تئاتر، نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» که توسط اداره کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تدارک دیده شده، به منظور پوشش هر چه بیشتر هنرمندان و خانواده‌های ایثارگران و شهدای استان تهران، به شکل فصلواره فرهنگی و هنری و میزبانی شهرستان‌های استان تهران، همزمان با هفته وحدت آغاز به کار کرد.

نخستین دوره این فصلواره که دارای بخش‌های مختلفی از جمله سرود، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی است، روز سه‌شنبه ۲۷ مهر با اجرای سرود، روایتگری و قصه‌گویی در شهرستان‌های قرچک و ورامین آغاز به کار کرد.

این فصلواره فرهنگی و هنری به مناسب هفته وحدت در ۹ شهرستان ورامین، قرچک، شهرری، رباط‌کریم، اسلام‌شهر، بهارستان، شهریار، ملارد و شهر قدس برگزار می‌شود. تمامی برنامه‌های مدنظر در این رویداد توسط سالن سیار «تئاتر رول» اجرا می‌شود و به این طریق علاقه‌مندان بیشتری قادر به بهره‌مندی از برنامه‌های نخستین فصلواره فرهنگی و هنری «ایثار» هستند.

بخش پایانی نخستین فصلواره فرهنگی و هنری «ایثار» از ۱۳ تا ۱۹ آذر برگزار خواهد شد.

عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران دبیری نخستین فصلواره فرهنگی و هنری «ایثار» را عهده‌دار است.




نظرات کاربران