در حال بارگذاری ...
در مراسم سالانه انجمن دراماتراپی ایران رقم خورد

تقدیر از ایران تئاتر به عنوان حامی رسانه‌ای تئاتر درمانی

در مراسم سالانه گرامی‌داشت هفته‌ جهانی دراماتراپی ، از حامیان رسانه‌ای انجمن دراماتراپی ایران تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایران تئاتر، در این مراسم که با حضور دکتر مجید امرایی دبیر کل انجمن دراماتراپی ایران، پروفسور حسن عشایری، وحید لک، جمعی از صاحب نظران و روسای انجمن‌های دراماتراپی استان‌های مختلف کشور، هنرمندان و اهالی رسانه و... برگزار شد، از علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده، مدیر پرتال تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتر به پاس همکاری صمیمانه و همدلانه با مرکز نمایش درمانی ایران تقدیر شد . 

همچنین در این بخش از فریبرز دارایی خبرنگار خبرگزاری مهر، علی‌اکبر قزوینیان خبرنگار ایرنا و ژاله محمد‌علی تهیه‌کننده رادیو نمایش به عنوان حامیان رسانه‌ای انجمن دراماتراپی ایران تقدیر شد.

در ادامه این مراسم از انجمن هنرهای نمایشی ایران و خانه تئاتر هم به عنوان نهاد‌های تخصصی حامی انجمن تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که  به مناسبت گرامی‌داشت هفته جهانی دراماتراپی برگزار شد، پس از قرائت پیام دبیر کل انجمن، تنی چند از کارشناسان و برگزیدگان در مورد اهمیت و جایگاه و رویکرد موثر نمایش‌درمانی به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین اعلام نام کارشناس و فعال برگزیده عرصه دراماتراپی و اهدای مدال بوعلی سینا  و نیز اهدای مدرک فارغ‌التحصیلی به افراد برگزیده به نمایندگی از سوی تمامی فارغ‌التحصیلان و ادای قسم‌نامه توسط آنان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

این مراسم عصر یک‌شنبه دوم آبان‌ماه در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار شد.




مطالب مرتبط

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»
انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»

انجمن مدرسان خانه تئاتر با همکاری مرکز آموزش، پنجمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اکوسیستم تئاتر را با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی» برگزار می‌کند.

|

نظرات کاربران