در حال بارگذاری ...
به کارگردانی و نویسندگی احسان محمدیان

«پیشانی‌بلند» در منطقه عشایر نشین سربیشه اجرا شد

نمایش «پیشانی‌بلند» به کارگردانی و نویسندگی احسان محمدیان در روستاهای مرزی منطقه عشایر نشین شهرستان سربیشه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ این نمایش با موضوع اعتیاد، هفتم، هشتم و نهم آبان ماه جاری در روستاهای گلو باغ، تجشگ، درح، استخردراز، باغ خواجه، کلاته شیر و علی هدیه و همچنین در شهرستان سرایان اجرا شد.

شایان‌ذکر است؛ با توجه به این‌که موضوع مواد مخدر در مناطق مرزی خراسان جنوبی به دلیل همسایگی با کشور افغانستان اهمیت بیشتری دارد و همچنین مردم این مناطق به دلیل محرومیت و کم برخورداری،بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی خصوصا مواد مخدر قرار می‌گیرند،روستاهای مذکور برای اجرای این برنامه هنری انتخاب شدند.

پس از اجرای نمایش،دوره آموزشی و ارائه مشاوره به مردم منطقه توسط احسان محمدیان کارگردان «پیشانی‌بلند» و دانش‌آموخته رشته آسیب‌های اجتماعی گرایش مواد مخدر برگزار شد.

گفتنی است؛ علاوه بر استقبال بالای کودکان و بانوان هر منطقه از اجرای نمایش،دوره‌های آموزشی برگزارشده نیز با بازخوردی بسیار خوبی روبرو بودند.

لازم به ذکر است؛ در نمایش «پیشانی‌بلند» زهرا شبان و مهناز امیرآبادی زاده به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند و از عوامل اجرایی نیز می‌توان به ثمین شهریاری به‌عنوان گریمور، سید علیرضا سیدی به‌عنوان دستیار کارگردان و محسن ضیاء و کیان محمدیان به‌عنوان عوامل صحنه اشاره کرد.




نظرات کاربران