در حال بارگذاری ...
اجرای «دست‌نوشته‌های اشکان اتابکی» در فرهنگسرای نیاوران

روایت ناپدید شدن اشکان و جست‌وجوی بی‌تابانه روجا

نمایش «دست‌نوشته‌های اشکان اتابکی» به کارگردانی و نویسندگی محمد میرعلی اکبری از ۱۶ آبان‌ماه ساعت ۱۹ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌‎رود.

به گزارش ایران تئاتر  این نمایش داستانی است در ژانر اجتماعی، با فضای دراماتیک و پرچالش، به همراه صحنه‌هایی نوستالژیک از دهه‌ شصت و صحنه‌هایی از رویداد‌هایی در آینده که همگان مشتاقانه به انتظار نشسته‌اند، روایتی از لحظات سخت تصمیم‌گیری، لحظات تلخ انتظار و رویارویی با حقیقت، داستان عشق و جنون، روایت مرگ و زندگی، داستانی از عشق روجا، دختری که از کودکی عاشق پسری به نام اشکان اتابکی بوده، پسری با ایده‌هایی عجیب برای رقم زدن اتفاقاتی در آینده، حال اشکان سال‌هاست که ناپدید شده و روجا بی‌تابانه به دنبال اوست.

در این نمایش، میلاد آقاحکیم، حسین جاهد، ‌ریحانه رحیمی، رژین سیروسی، امیرحسین شعبانی، محمدامیرشایگی، میکائیل ضیائی فرد، محمد فتاحی، سینا فرجام، سونیا قاسمی، هلن قنبری، ساناز محمدعلی‌ها، زهرا موسوی، محمد جواد نام‌نیک و امیرمحمود نورایی آشتیانی بازی می‌کنند.

نمایش «دست نوشته‌های اشکان اتابکی» از 16 تا 28 آبان، ساعت 19 به مدت 120 دقیقه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت www. hayaiee. com مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران