در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری :

انجمن نمایش باید برنامه محور باشد

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان بر برنامه محور بودن انجمن نمایش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال وبختیاری، جلسه اعضای هیات مدیره هنرهای نمایشی استان با حضور ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد. 

در این نشست ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تاکید بر برنامه محوربودن انجمن نمایش افزود : باید از سال های پیش هر چه بیشتر به موضوعاتی چون، جشنواره های تئاتر ، اجرای عموم ، چاپ نمایشنامه نویسندگان استان ، کیفیت آثار نمایشی ، داوری آثار در جشنواره ها ، دوره های آموزشی و... توجه کرده و برنامه سالیانه تدوین کنیم.

شریفی: تئاتر را یکی از هنر های مهم خواند و گفت: متاسفانه در دوران کرونا آسیب جدی به هنرمندان تئاتر وارد شد و بسیاری از کار های هنرمندان که آماده اجرا نیز بودند نتوانستند اجرا داشته باشند و یا اگر اجرای داشتند با استقبال خوبی روبه رو نشدند که باید برای اجرای این آثار برنامه ریزی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: تشکیل تئاتر شهر در مرکز استان یک امر ضروری است و انجمن نمایش در دوره جدید تلاش خود را برای ایجاد تئاتر شهر در شهرکرد و دیگر شهر های استان دو برابر کند.

در ادامه این نشست اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اعضای جدید انجمن هنرهای نمایشی استان شامل فرشید بزرگ نیا، قاسم اسماعیلی، ثریا امینیان، محمد رضا سمیع و اکبر دانیالی لردگانی نخستین جلسه رسمی خود را با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار کردند.

 




مطالب مرتبط

محمدرضا عطایی‌فر، کارگردان نمایش «توقف اتانازی» خبر داد

انصراف از مرگ و خودکشى با دیدن یک نمایش!
محمدرضا عطایی‌فر، کارگردان نمایش «توقف اتانازی» خبر داد

انصراف از مرگ و خودکشى با دیدن یک نمایش!

محمدرضا عطایی‌فر، نویسنده و کارگردان نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» می‌گوید در طول اجرا با کسانى آشنا شدیم که متأسفانه به مرگ و خودکشى فکر کرده بودند و نکته جالب این بود که با دیدن این نمایش از انجام این کار منصرف شدند. احساس می‌کنیم تا حدی وظیفه خودمان را انجام داده‌ایم.

|

آمار فروش سالن‌های اداره کل هنرهای منتشر شد

میزبانی تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج از 16 هزار مخاطب
آمار فروش سالن‌های اداره کل هنرهای منتشر شد

میزبانی تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج از 16 هزار مخاطب

آمار فروش نمایش‌های‌ تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ 1403 اعلام شد. طبق اعلام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی بیش از 16 هزار مخاطب از نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج دیدن کرده‌اند.

|

نظرات کاربران