در حال بارگذاری ...
گرامیداشت زنده یاد مجید واحدی زادزنده

چهارمین سالگرد درگذشت هنرمند نامی تئاتر کشور،برگزار شد

آئین بزرگداشت چهارمین سالگرد درگذشت هنرمند نامی تئاتر کشور، زنده یاد مجید واحدی زاده در قطعه مفاخر بهشت زهرای اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از  استان اردبیل، آئین بزرگداشت چهارمین سالگرد درگذشت هنرمند نامی اردبیل، زنده یاد مجید واحدی زاده از هنرمندان تئاتر و تلویزیون با حضور خانواده آن سفرکرده، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و هنرمندان استان در قطعه مفاخر بهشت زهرای اردبیل برگزار شد.

سعید نوریان، معاون هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره این هنرمند نقش آفرین در تئاتر، از زنده یاد مجید واحدی زاده به عنوان یکی از تاثیرگذاران در تئاتر اردبیل یاد کرد و گفت: زنده یاد مجید واحدی زاده، فقط متعلق به تئاتر اردبیل نیست. این هنرمند به همه تئاتر کشور تعلق دارد و همه هنرمندان کشور به نیکی و بزرگی از این هنرمند اردبیلی یاد می کنند.

وی با بیان اینکه زنده یاد مجید واحدیزاده با آثار ارزشمندی که تولید کرده است، همواره مورد تمجید و تحسین هنرمندان و هنردوستان قرار می گیرد، افزود: بدون شک مجید واحدی زاده از هیچ کوششی برای رونق تئاتر اردبیل دریغ نکرده و همین امر هم باعث شده که هنرمندان و هنردوستان اردبیلی در همه محافل و مجامع تئاتری و هنری از او به بزرگی و عظمت یاد کنند. معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با بیان اینکه زنده یاد مجید واحدی زاده در رویدادهای ملی و بین المللی تئاتر، به شایستگی از پیشینه غنی تئاتر اردبیل صیانت کرده است و این شایستگی ها به زیبایی تمام در صحنه ها به نمایش گذاشته است، تصریح کرد: حضور و درخشش تئاتر اردبیل در جشنواره های ملی و بین المللی داخلی و خارجی، مدیون همت والای این هنرمند است.

در ادامه این مراسم، صمد واحدی زاده که خود از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر اردبیل است، از طرف خانواده این هنرمند از حضور و همراهی هنرمندان و هنردوستان اردبیلی در برگزاری این آئین قدردانی کرد. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره این هنرمند نامی کشور را گرامی داشتند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران