در حال بارگذاری ...
پس از ۶ هفته تمرین آنلاین

کوشک جلالی با «آرت» به رشت آمد

نمایش «آرت» نوشته‌ی یاسمینا رضا و به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در تماشاخانه نارون رشت به صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گیلان، علیرضا کوشک جلالی پس از ۶ هفته تمرینات آنلاین نمایش «آرت»، دو هفته پیش برای تمرینات نهایی به ایران آمد و این نمایش را به صحنه بُرد.

نمایشنامه «آرت» که در ایران با نام «هنر» شناخته می‌شود، از جمله آثار مشهور یاسمینا رضاست که پیش از این هم کارگردان‌های دیگری همچون داود رشیدی، پارسا پیروزفر و در گیلان نیز مهرداد بخشی، مصطفی خوش‌نشین، شیرین سامی و... آن را اجرا کرده‌اند.

شاهد غروی، اشکان بخشنده و عامر عظیمی بازیگران این اثر هستند و دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

یاسمن سیدی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، هستی اسماعیل‌زاده(منشی صحنه)، عرفان مهاجری(مدیر صحنه)، علیرضا کوشک جلاﻟﯽ(طراح صحنه، لباس و نور)، 
سروش شجاع‌طلب(موسیقی)، هومن جلالی و طاهره سلیمانی(دستیاران دراماتورژ)، فرید نظری و سعیده فاضلی(طراح پوستر و بروشور)، علی باقری(مدیر روابط عمومی)، امیر سقا(مسئول امور مطبوعاتی)، مهکامه لادنی(ساخت تیزر و کلیپ)، سینا زارع(عکاس)، مونا محبوب(مدیر تولید)، عامر عظیمی(تهیه کننده)

علیرضا کوشک جلالی برنده جایزه افتخاری تئاتر شهر کلن/ آلمان در سال ٢٠١٦، دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت ارشاد؛ عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران است و از سال ١٣٦٣ در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول کار است. او در سال ١٣٨٢، گروه تئاتری "علی جلالی آنسامبل" را در شهر کلن پایه‌گذاری کرد و هم اکنون مسئول هنری این گروه است. کوشک جلالی تاکنون بیش از ٤٥ نمایش در آلمان و ١٨ نمایش در ایران به روی صحنه برده و جوایز زیادی در زمینه کارگردانی و نویسندگی در فستیوال‌های تئاتری بین‌المللی کسب کرده است.

او در چند سال اخیر توجه مخصوصی به تئاتر شهرستا‌ن‌ها داشته و حاصل کارهای اخیرش در شهرستان‌ها چندین کارگاه آموزشی بازیگری- کارگردانی (در تبریز، کرج، رشت، کرمان، اهواز، یاسوج، رشت، شیراز، اردبیل و...) و اجرای ١١ نمایش بوده است.

نمایش «آرت» اجرای خود را از 23 دی‌ماه در تماشاخانه نارون آغاز و تا یکم بهمن ماه ادامه خواهد داشت

علاقمندان برای تماشای این اثر می‌توانند به سامانه فروش تی‌صندلی مراجعه و بلیت خود را تهیه نمایند.




مطالب مرتبط

جنونِ محضِ مایکل فرین وخنده‌ی ملیح کوشک‌جلالی بر آنچه می‌بینیم و آنچه نمی‌بینیم

روایتی معناگرا از نمایش جنون: کوشک جلالی
جنونِ محضِ مایکل فرین وخنده‌ی ملیح کوشک‌جلالی بر آنچه می‌بینیم و آنچه نمی‌بینیم

روایتی معناگرا از نمایش جنون: کوشک جلالی

عبدالحسین لاله: هنرمندان باهوش تاریخ از همان یونان باستان یاد گرفتند گاهی لازم است جدی‌ترین مفاهیم نزد بشر چون مقولات فلسفی را به سخره بگیرند. آنها در نمایشی که به «کمدی‌ اشتباهات» شهرت داشت نشان دادند چگونه فلاسفه‌ای که به خلقت و آفرینش هستی و انسان می‌اندیشند، حتی چاه ...

|

نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک
نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک

حمیدرضا کاظمی‌پور*: یک گروه بازیگران تئاتر در حال آماده‌سازی اجرایی برای صحنه هستند و در خلال آماده‌سازی اثر برای اجرا، نقبی بر فرایندهای پیچیده تولید، آماده‌سازی و پشت‌صحنه تئاتر ...

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

نظرات کاربران