در حال بارگذاری ...
آخرین دوره اجراهای اثر اوشان محمودی آغاز می‌شود

بازگشت «ژپتو» به صحنه

نمایش «ژپتو» پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر، اجراهای عموم خود را در تماشاخانه ایرانشهر از سر می‌گیرد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «ژپتو» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی، پس از اجرا در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برای آخرین دوره اجراهای عموم خود به سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر باز‌می‌گردد. این نمایش پیش از این در چندین جشنواره از جمله، جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان حضور داشته است.

این نمایش در اجرای عموم قبلی (دوره اول) خود نیز میزبان ۴هزار مخاطب بود و همچنین در ادامه‌ اجراهای خود، در روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر صحنه رفت.

دوره جدید اجرای عموم نمایش «ژپتو» از ساعت روز پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ ۱۸:۱۵ آغاز می‌شود. پیش‌فروش تخفیف‌دار هفته‌ ابتدایی این نمایش نیز شروع شده است.

صادق ‌برقعی، علی ‌تاریمی، پارمیدا ‌حسینی، محمد ‌شهریار، بی‌تا عزیزاقلی، آذین ‌نظری بازیگران این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از تهیه‌کننده: شهاب ‌محمودی، طراح صحنه و اکسسوار: سعید ‌غفاری، طراح نور: محمدرضا ‌رحمتی و نیلوفر ‌نقیب ‌الساداتی، طراح گریم: فائزه ‌سلطانی، طراح پوستر و بروشور: آیه فِیلی، طراح تیزر: شهاب محمودی، طراح موسیقی: مهدی ‌زمانی، طراح لباس: محمد مهری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آوا صالحی، دستیاران صحنه: غزاله کار آموز، امید ‌عبدی، مبینا بی‌آزار، دستیاران نور: مهران ‌کریمی و مهدی ایمانلو، دستیار موسیقی: احسان سلام پور، دستیار گریم: فاطمه سلطانی، دستیار لباس: حمیدرضا قامتی، عکاس: فائزه نوری، مشاور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمد ‌لهاک.

نمایش «ژپتو» به کارگردانی و نویسندگی اوشان محمودی از روز پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر، میزبان علاقه‌مندان به عرصه هنرهای نمایشی خواهد بود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

نگاهی به نمایش «سیزده‌بدر» نوشته محمود احدی‌نیا و کار حسین میرزامحمدی

وقتی خانه پدری پوسیده بود
نگاهی به نمایش «سیزده‌بدر» نوشته محمود احدی‌نیا و کار حسین میرزامحمدی

وقتی خانه پدری پوسیده بود

علیرضا نراقی: رئالیسم به‌مثابه یک سبک در تاریخ هنر و ادبیات داستانی و دراماتیک در زمینه‌ای از جبر و موجبیت محقق می‌شود، از این نظر رئالیسم به منطق تراژدی‌ها نزدیک است. این اتکا به جبر برآمده از ...

|

بازیگران «گنجشک‌ مفرغی» معرفی شدند‌

بازیگران «گنجشک‌ مفرغی» معرفی شدند‌

نمایش «گنجشک‌ مفرغی» به‌ کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی و ایمان‌ سلگی در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌رود.

|

به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود
به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود

«اسب قاتلین»، اثر نمایشی گروه تئاتر اردی‌بهشت شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی به مدت یک هفته با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران خواهد بود.

|

گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد
گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد

امیر خواجه میرکی‌پور، بازیگر و مدیر اجرایی نمایش «اسب قاتلین» درباره این اثر می‌گوید «اسب قاتلین» برای تماشاگرانش احترام خاصی قائل است. تک تک میزانسن‌ها، بازی‌ها و دیالوگ‌ها مهندسی شده و بیش از اینکه به گیشه فکر کند به احترام تماشاگر تولید شده است.

|

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

نظرات کاربران