در حال بارگذاری ...
با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر صورت گرفت؛

فرهاد قائمیان به تماشای تئاتر «ترقب» نشست

فرهاد قائمیان بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون شامگاه سه‌شنبه هفدهم اسفندماه با حضور در تئاتر شهر از عوامل و دست اندرکاران تئاتر «تَرقُب» در تالار قشقایی مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، فرهاد قائمیان از بازیگران شناخته‌شده سینما، تئاتر و تلویزیون سه‌شنبه هفدهم اسفندماه ‌با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر، به تماشای نمایش «ترقُب» به کارگردانی مسعود شامی و میلاد خرم  نشست.

قائمیان پس از تماشای این نمایش گفت: «ترقب» یک تئاتر منسجم و درست است. ما در این اثر با تمام ویژگی‌های یک اثر نمایشی مواجه می‌شویم. از نور خیلی به‌جا و درست استفاده می‌شود و طراحی حرکات و ورود و خروج بازیگران به نور و سایه، بسیار حساب شده  و جذاب است.

او با اشاره به بازی‌های تاثیرگذار نمایش «ترقُب»  گفت: سه بازیگر خانم در ساده‌ترین شکل ظاهری  با بازی‌های روان و جذاب روی صحنه، 45 دقیقه تماشاگر را با خود همراه می‌کنند و این نشان از توانمندی آن‌ها در کنار کارگردانی صحیح دارد.

این بازیگر افزود: مسعود شامی نویسنده اثر، جوان خلاقی است که به همراه میلاد خرم «تَرقُب» را کارگردانی کرده و پس از تماشای این نمایش می‌توانم بگویم شاهد ورود دو کارگردان جوان و خوش‌فکر به عرصه تئاتر هستیم که نیازمند حمایت هستند. به اعتقاد من  اثری که با مطالعه و عشق و زحمت تولید شده و مختصات یک تئاتر استاندارد را دارد، باید حمایت شود تا بیش‌تر دیده شود. علاوه بر مسئولین، اهالی تئاتر و هنرمندان هم باید دراین راستا به یکدیگر کمک کنند، کنار یکدیگر باشند و یکدیگر را حمایت کنند تا همه تئاترها آن‌گونه که شایسته است دیده شوند.

فرهاد قائمیان گفت: من فکر می‌کنم حمایت از تئاترِ بی‌سلبریتی باید در دستور کار قرار بگیرد.  زیرا بنده معتقدم جذابیت یک اثر باید با اتکا به توانمندی بازیگران باشد، نه شهرت و معروفیت. بسیاری اوقات در نمایش‌هایی که توسط یک گروه هنرمند جوان تولید می‌شود، با اثری جذاب و بازی‌هایی تاثیرگذار مواجه می‌شویم که با کمی حمایت می‌تواند تبدیل به یک اتفاق ماندگار بشود و راه‌های رشد و پیشرفت برای هنرمندان جوان هموارتر شود.

نمایش «تَرَقُب» به نویسندگی مسعود شامی و کارگردانی مشترک مسعود شامی و میلادخرّم طی روزهای پیش رو ساعت 19:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر است.

 در این اثر نمایشی مهناز میرزایی، سایه کبیری و مائده جلالی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: روایتی از سه دوره حیات آدمی، در هیبت زنانگی بر زمین … هر جهان را بنگر که چگونه یک اتم است ... در بی‌نهایتم هستی که به کار و کار و کار در دَمی، آ-دَم دمید و [دآد] داد آدم‌ی، که بدان. پس تو چِ می‌دانی؟!

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سامانه تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

با حضور فرهاد قائمیان

نشست خبری جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
با حضور فرهاد قائمیان

نشست خبری جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و چله رضوی با حضور فرهاد قائمیان، مدیر این رویداد معنوی و فرهنگی، سه‌شنبه چهارم اردیبهشت امسال در تهران برگزار می‌شود.

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) مطرح شد

صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها
در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) مطرح شد

صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها

اتابک نادری، در نشست خبری بخش هنرهای نمایشی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، تاکید کرد این رویداد با خروج از کلیشه‌ها، می‌تواند در راه صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها گام بردارد.

|

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود

محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن توضیح درباره اولویت‌های عمرانی این معاونت از آغاز تعمیرات ساختمان تئاتر شهر و نیز از بهسازی تالارهای سنگلج و هنر خبر داد.  

|

نظرات کاربران