در حال بارگذاری ...
با بدرقه اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل:

چاووش شعر و نمایش اردبیل در بهشت زهرا آرام گرفت

آئین بدرقه استاد شفیع خلیل زاده(چاووش)؛ شاعر آدینی و هنرمند تئاتر، فیلم و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرای اردبیل برگزار و این ادیب وهنرمند نام آشنا برای همیشه آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با حضور عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی؛ مدیران و مسئولین استانی و جمعی از شعرا و مداحان، پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر، تلویزیون و فیلم و نیز هیئت های حسینی و مردم قدرشناس اردبیل آیین بدرقه و تشییع استاد استاد شفیع خلیل زاده(چاووش)؛ شاعر عاشورایی و آئینی و هنرمند تئاتر، فیلم و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرای اردبیل برگزار و این ادیب و هنرمند نام آشنا برای همیشه آرام گرفت.

زنده یاد شفیع خلیل زاده،از شعرای اهل بیت علیهم السلام،خادم آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)است و ضمن سرودن اشعار نغز عاشورایی،آئینی و اجتماعی،در فعالیت‌های تئاتری و تلویزیونی هم حضوری فعال داشته است.
هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان با تشییع پیکر استاد خلیل زاده، شاعر و هنرمند فقید اردبیل او را در بهشت زهرا در منزلگاه ابدی به خاک سپرده و یاد و خاطره او را گرامی داشتند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران