در حال بارگذاری ...
امروز و در پایان راه رقم می خورد

اجرای ویژه هنرمندان برای «شهرآشوب»

نمایش «شهرآشوب» امروز، دوشنبه ۲۹ فروردین با اجرایی ویژه هنرمندان به کار خود در تماشاخانه سنگلج پایان می‌دهد و این تماشاخانه یکم، سوم و پنجم اردیبهشت به مناسبت شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام میزبان مجالس تعزیه می‌شود. 

به گزارش ایران تئاتر ، نمایش «شهرآشوب» به نویسندگی شهناز روستایی و کارگردانی  علی طربی که از هفتم فروردین در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت، امروز دوشنبه، ۲۹ فروردین با اجرایی ویژه هنرمندان پایان می‌یابد. 

«شهرآشوب» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی و با بازی علی طربی، فرنوش نیک‌اندیش،  محسن قصری،  علی باهری، علی بیک‌محمدی،  رسول حق‌شناس،  محمدرضا صفری، عاطفه غضنفری، زهرا ملایری، نازنین فراهانی، سمیرا کریمی،  علیرضا حاجی‌زاده و امیرحسین جعفری روی صحنه بود. 

تماشاخانه سنگلج با پایان اجرای این نمایش و به مناسبت آغاز شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) میزبان برنامه «شب‌ تعزیه سنگلج» خواهد شد. برنامه‌ای که در طول آن شاهد اجرای سه مجلس تعزیه خواهیم بود.

این مجالس پنجشنبه یکم، شنبه سوم و دوشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ توسط تعزیه‌خوانان پیشکسوت اجرا می‌شود و تماشای آن برای علاقه‌مندان رایگان است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

مراسم شب‌چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، به کارگردانی علی بابایی، با حضور عزت‌الله رمضانی‌فر و داوود فتحعلی‌بیگی، روز چهارشنبه ۶ دی در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

|

نظرات کاربران